søndag, juni 26, 2011

Jeg bare måtte ha det...

På fredag tok jeg meg noen timer med velfortjent (?) fri fra både hus og barn. I utgangspunktet hadde jeg planlagt å vaske litt og gå en tur på fjellet mens ungene var noen timer i barnehagen. De planene måtte raskt vike da jeg ringte kontofonen på morgenen og det viste seg at skattepengene var kommet på konto. Plutselig var visst ikke huset sååååååå støvete likevel og fjelltur fristet ikke akkurat veldig. Da falt valget heller på lunsj og shopping med søteste nabovenninna mi. En perfekt start på helga, selv om jeg måtte dra hjem til skittent hus uten flere fjelltopper krysset av på kortet mitt.


Selvfølgelig måtte jeg dra innom 'På Ræk' på tur hjem. Den superkoselige butikken er nesten min nærmeste nabo, noe som neppe kommer til å bli koselig for kontoen min, men veldig koselig for meg. Dersom du bor i nærheten av Sortland og enda ikke har vært 'På Ræk' anbefaler jeg å ta turen innom. Superkoselig butikk med mye fint. Jeg klarte ikke å gå fra 'vi er på stranden'-skiltet og nøkkelknippet. Jeg bare måtte ha det! Jeg har også kjøpt flere knotter som på bildene over siden mammaen min har spurt så pent om å få en drivved-bit med knotter på. Flere bilder fra min drivved-knaggrekke kan du se her.

Håper alle har hatt en strålende helg og at alle som har vært på Glansdagen har hatt det supert. Selv gleder jeg meg til privat minibloggetreff i august.  ♥♥♥

11 kommentarer:

Kathrine sa...

Du altså... ;-) Æ trur jaggu æ må trø mæ en tur i fjæra æ å, når æ ser ka skatta du har funn... ;-) Du e så flink! :-)

K.

Vibeke / Mammas Hus sa...

*fnise* Jeg leste at det var MANNEN din som hadde bedt om en knaggrekke. Jeg forsto at det kanskje ikke var helt riktig. ;P

Fiiiiiiin!!!! Jeg ønsker meg "I hagen"-skilt... Har de det?????

Unknown sa...

Fiiiiiiiiint! Jeg må bare drasse meg utover dit en tur snart! Mens skattepengene enda står der og ser pene ut på kontoen, liksom;)

Gleder meg også til bloggcamp;)Big time!!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg tro nok ganske sikkert jeg vil ha - handlet masse hos Lobelia denne uka, siden de hadde. Da la jeg med resten i ønskelista mi. Og tror du ikke de var tomme for skiltene? ;P

Kan du ikke mms'e meg når du er innom??

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefint☺

Kortid kan vi kjøpe sjølrensande hus??!!☺
Først i køen her.....☺

Ha ein fin dag☺

Klem M♥

Veronica sa...

Så fin knaggrekke du har laget. Det var lurt. Tror sannelig jeg må ta en ny tur i stranda å leite etter drivved.
Ha ei god uke i nord.
klem

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ja, he he, noen ganger bare MÅ man. Gratulerer med toårsdag. :-)

Ønskedrømmen sa...

Så søte skilt! Digger drivved-knaggrekka di også, kan hende jeg tar ungene med på en fjæretur seinere! ;-)
Hvor er På Ræk? Mener at jeg leste at den var i Sigerfjord, men er ikke sikker?
Vi funderer på å ta oss en tur nedover til Bø i sommer, og da har jeg planer om å stikke innom butikken! :) (hvis jeg finner den da..)

Håper du har en super sommerdag!

Klem

Signe sa...

Hei hei,
Tusen takk førr koselige ord 'inne hos mæ' og så arti å snuble over en ny Vesterålsblogg :)
Klart æ bli med videre!

Klem,
Signe

Hasigamas mamma sa...

Superkul knaggrekke altså!!! Digger den!
Skjønner forresten godt at du lot plikter være plikter og tok deg en velfortjent kose/shoppingtur!
Gleder meg til jeg får mulighet til det også!
Ha en fin kveld, og takk for hyggelig hilsen!
Klem
Lise

Min stil sa...

Wow, så flott. Må kanskje ta meg en Sortlandtur :)
Sortland har egentlig vært en flott plass å shoppe, men sist jeg var der, syns jeg det var trasig. Ingen av de koselige butikkene var der lenger (i alle fall fant jeg dem ikke), det var bare de vanlige kjedebutikkene. Men kanskje det har retta på seg nå?
Ønsker deg noen fine sommerdager.
:) Susanne