søndag, juni 19, 2011

♥ Travle, men sååååå koselige dager ♥

Først av alt må jeg benytte anledningen til å takke for at bloggen har fått så mange nye følgere den siste tiden. Det setter jeg kjempestor pris på. Velkommen skal dere være og jeg håper dere vil trives.

Her hos oss fortsetter finværet, og jeg og guttene har blitt racere på nordnorsk strandliv den siste halvannen uka. Badetemperaturen kunne vært bedre, men ellers har vi hatt særdeles lite å klage over disse nydelige sommerdagene. Måtte det bli maaaaaaaaaaaange flere!


På trappa trives Hortensiaen min bedre enn forventet. Jeg er sjeleglad, for jeg er ikke akkurat kjent for å ha de grønneste fingrene i familien. Gode Hortensiatips mottas med takk! Litt ekstra trappepynt er også kommet på plass siden sist. Jeg har funnet frem et gammelt vaskefat fra Loppis som jeg har lagt noen runde steiner og litt skjell i, og jeg synes det ble koselig. Jeg er jo veldig glad i havet så drivved, steiner og skjell passer meg fint.  


 Til sist et bilde av stigen jeg fant i fjæra. Er den ikke fin? Håper alle har hatt ei nydelig helg!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Åhh, du he det so fint :) Kjempefint med drivved :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Koooooos ♥

Tips: Vann i potte og la den trekke vann fra bunnen. I alle fall som oftest. Tror ikke Mannen gjorde det da han vannet på trappa, og der lever alt. ;)

Prinsesse Vilikke sa...

Så herlig!!

Jeg har ingen tips om hortensia dessverre. Mine to står i drivhuset uten en blomst nå.

Det hadde vært supert om du sendte over litt finvær til østlandet!

Ha en flott uke!

Bdicte sa...

Ja, vi nyyyyyt disse dagan:))

Kjempekoselig på trappa di må æ si, har faktisk et innlegg om det samme no:)

No kose æ mæ med hurtigruta, straks Trollfjorden!

Klem
Benedicte

Unknown sa...

Herlige dager di har altså! Nesten litt godt med litt svalere temperatur idag, men jeg håper vi får maaaaaaange slike dager som vi har hatt den siste uken!

Jeg har ingen gode hortensiatips, annet enn at det er lurt å ikke la dem stå i den hardeste solsteken. Selvom mine gjør det og lever i beste velgående, hehe;) Jeg vanner annenhver dag når det er sol, og gjødsler hver søndag;)

I love that stige of yours asså!

-Kamilla- sa...

Nydelig på trappen din!! SÅ herlig som det har vært med flotte, varme dager!! Vi har også nytt det, ungene har badet og kost seg. Badetemperatur?? Tror vi var mer hærige som barn *Smile* For nå klarer jeg knapt dyppe stortåa nedi... Brrrr...
*Klem*
-Kamilla-