lørdag, juni 04, 2011

Om å blogge - eller ikke...

Hittil i år har jeg bare publisert 47 innlegg på bloggen så bloggelysten har, for å si det forsiktig, ikke vært helt på topp. I tillegg til å 'forsømme' min egen blogg har jeg lest utrolig lite blogger og lagt igjen kommentarer hos enda færre de første fem månedene av 2011... Når man først kommer ut av bloggemodus er det vanskelig å 'hanke seg inn igjen' føler jeg. I dag har jeg hatt besøk av ei koselig bloggevenninne fra Lofoten som jeg ikke har møtt før. Etter at hun dro ble jeg sittende og tenke på hvor mye bloggen har gitt meg!


Jeg vil fortsette å være med i blogglandia, jeg vil få flere bloggevenninner og jeg vil gjerne møte flere av dere der ute. Jeg vil fortsette og få inspirasjon av andre - og kanskje noen lar seg inspirere av meg? Avgjørelsen er tatt - I'm back! ♥♥♥

8 kommentarer:

Kathrine sa...

Fint! Æ vil tebake æ å... ;-)

Min stil sa...

Hurra! Og velkommen tilbake :)
Ønsker deg en trivelig helg.
KLæmmer Susanne

Unknown sa...

HIPP HURRA!
HIPP HURRA!
HIPP HURRA!

Når jeg så overskriften ble jeg rett og slett redd for at du hadde valgt det motsatte, da måtte jeg isåfall troppet opp (sammen med Vibeke) og dratt deg med til Fisebøl for en liten reminder;))

LOVE YOU asså!!
Største klemmen ever;)

Vibeke sa...

HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! :) Og jeg er enig med Monica, straffetur til Fisebøl hadde det blitt og ingen retur før knekk i knærne og nue surret fast til bilen. ;)


Sååååååå glad i deg ♥ ♥ ♥

Hasigamas mamma sa...

Så FLOTT!!! Hørtes forresten ut som om et opphold på Fisebøl hadde vært veldig morosamt :)
Ha ei fortsatt fin helg!
Klem
Lise

Mamsens hus sa...

Så fint :)
Er ganske så ny i blogglandia, og stor koser meg. :)
Ønsker deg en fortsatt fin helg. :)

Havets Datter sa...

Det var veldig koselig å besøke dere, og jeg håper det ikke blir alt for lenge til neste gang vi sees!! Skal jammen prøve å skjerpe meg ang. blogging jeg også! Trives jo så godt i denne verdenen :))

Stor klem, og ha en finfin uke :)

Veronika sa...

Me like!!