søndag, juni 05, 2011

Fargetrøbbel - eller kanskje ikke ♥

Sofaen i Godt Isolert-huset er lysegrå, og selv om jeg var skeptisk til fargen da jeg studerte stoffprøver i butikken, er jeg mer enn fornøyd. Et av argumentene for å ha lys grå sofa var at nesten alle farger passer sammen med grå, og at det derfor skulle være enkelt å endre farge på gardiner, duker og puter uten at det ble fargekræsj med sofaen. Vel og bra det, men saken er jo den at jeg ikke er spesielt glad i farger... Dermed var vel hele det argumentet bortkastet - dersom man ser bort fra at valget faktisk falt på den lysegrå sofaen da!  *ler*


For noen uker siden var jeg og nabovenninna  mi på en liten handletur på Sortland. Jeg falt pladask for disse søte, hvite putene vi fant på Princess. At de i tillegg var nedsatt til 49 kroner pr stykk gjorde at valget om å slenge et par på disken og dra frem kortet, ikke akkurat krevde de helt store økonomiske vurderingene. Jeg synes putene er supersøte og flaks for meg at jeg har lysegrå sofa som det er enkelt å bytte putefarge i altså. De forrige putene var nemlig også hvite, men det snakker vi ikke høyt om, gjør vi vel?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hehe, godt det er flere som har gjort slike "godt gjennomtenkte" valg - jeg anså meg selv som rakettforsker den da jeg var så fornuftig å velge en brun sofa, er jo såååå happy for det idag liksom....men det snakker vi heller ikke høyt om;))

Putene var knallfine, og helt DEG!
Var på På Ræk igår?

Mamsens hus sa...

Fine puter. :)
Kan aldri bli for mange av dem. ;)
Ha en fin kveld. :)

-Kamilla- sa...

Putene er flott og sofaen likeså :0) Kjekt med slikt som står i stil med alt av farger, har lært det jeg også etter utallige bomkjøp ;0)
Man lærer så lenge man lever...
*Klem*
-Kamilla-

Vibeke sa...

Selv om du byttet hvitt mot hvitt, i den grå sofaen som passer til alle farger, har u jo byttet puter. ;)

Jeg har hvite og lyseblå i min mørkegrå. ;)))

*klem*