mandag, januar 02, 2012

Nytt år og dermed nytt bloggeår ♥

Så skriver vi januar og det aller meste av jula ble kastet ut av Godt Isolert-hjemmet i går. Jeg liker jula godt, men jeg blir fort ekstremt fort faktisk forsynt av herligheten når nyttårsaften er over. Da vi omsider kom oss ut av senga utpå dagen i går oppdaget jeg at juletreet hadde mistet minst 21 barnåler i løpet av natta. *kriiiiiiise* I løpet av den neste timen var treet forsvunnet ut av huset og det meste av julepynten ellers hadde kommet på plass i den o'store julepyntkassen. 

Desember både kom og gikk uten at den store bloggelysten kom over meg. Jeg vet ikke helt hva som har skjedd, men bloggen har ikke akkurat vært førsteprioritet i det siste. Faktisk har hele 2011 vært et særdeles labert bloggeår. Et nyttårsforsett bør kanskje være å bli flinkere til å blogge i det nye året. Litt hyppigere innlegg og så skal jeg bli flinkere til å kommentere. Jeg leser mye rundt omkring, men det er alt for sjelden jeg tar meg tid til å kommentere. I 2012 skal jeg bli flinkere - jeg lover.


Jeg bør kanskje nevne et annet og mye mindre realistisk nyttårsforsett: jeg har proklamert at jeg i 2012 skal slutte å le høyt! Dette er et forsett verken jeg eller noen i min omgangskrets har noe særlig tro på at jeg kan gjennomføre... Jeg må likevel få presisere at vi er kommet godt i gang med 2.januar og foreløpig er forsettet overholdt. Dette er bedre enn forventet, men det spørs hvor lenge det holder... *smile*



Dagens bilder er fra trappa hvor også julepynten har blitt fjernet. Det store sinkhuset er fra Kremmerhuset og det får stå ute når været er bra (rettelse: når været ikke er fullt så ille...)

Barnehagen har planleggingsdager i dag og i morgen så jeg og guttene har enda et par dager med hjemmekos før hverdagen innhenter oss. Håper alle har et supert nyttår så langt! ♥ 

10 kommentarer:

Ønskedrømmen sa...

Godt nytt år! :)

Så koselig det er på trappa di!
På ønskelista mi har det stått TAK OVER TRAPPA UTE i sikkert 3 år no! Satse på at 2012 bi det året korr æ e snill nok sånn at ønske bi oppfyllt. :) Æ vil å pynte på trappa! Hehe

Håpe de siste fridagan bi suveren. Æ begynne på'an igjen i mårra. Lure på korr juleferien egentli bei av??

;-)
Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

HAHAHAHAHAHA! Du har jo vært hjemme med familien bare, ikke rart du ikke ler høyt. Du trenger rare jobbfolk eller jentene dine, så ryker nok det forsettet raskt. ;)))

Jeg vil gjerne ha mer innlegg, men bare om du liker det. ;)

*klemmemassepå* Jeg savner deg (dere) MASSEMASSE!!

mamma i nord sa...

Ikke le høyt, er det mulig da...fnise.

Kjempefint på trappa de.

Ønsker deg og dine ett godt nyttår.

Bdicte sa...

Æ også!! Altså med blogginga. Vært altfor dårlig å blogge i år, nesten bare halvparten så mange innlegg i 2011 som i 2010....

Den fliringa trur æ ingenting på, og æ har møtt dæ èn gang, hahaha!

Godt nytt år!

Klem
Benedicte

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Godt Nytt År☺

Klem M♥

Anonym sa...

Godt nytt år til deg også!
Klem

Hasigamas mamma sa...

Godt nyttår til deg!
Synes ikke du skal stresse med å lage innlegg og kommentere -det gjør vi når vi har lyst og tid ;)
Le høyt, den skulle jeg også blitt med på. Er til tider PINLIG, men også smittende, har jeg fått høre, så ikke demp deg FOR mye da ;)
Klem
Lise

Veronica sa...

Hoho... Jeg liker nyttårsforsettet om ikke å le høyt, men syntes absolutt ikke du bør holde det. Slipp latteren løs i 2012.
Har også hatt lite blogglyst i desember, men tenker heller det er lurt å blogge når men vil og ikke la det bli enda et "must" i en travel hverdag.
Ønsker deg det beste for 2012.
klem

Unknown sa...

Aaaaaah, ENDELIG nytt innlegg fra GodtIsolert-huset;))))

Heheeeee, jeg er imponert over at du har klart å holde forsettet 2 dager ut i det nye året, men jeg må nok si at jeg sliter med å la meg overbevise om at du klarer dette! JEg VIL enmlig høre at du ler HØYT og hjertelig, det er liksom DEG det;)))

Savner deg, big time!!
KLEM

Anonym sa...

Ka e d me latteren di egentli? Æ lure på de sidn du ikke ska flire høyt? Æ ønske dæ og dine et godt flirfullt år. Mvh Tove