søndag, januar 15, 2012

Lyslenke

Jeg synes nettopp det var mandag morgen, og vips, her sitter jeg og det er allerede søndag kveld. Uka, og spesielt helga, har flydd avgårde uten at jeg har klart å holde følge, og nå er det bare å gjøre seg klar til nok en arbeidsuke. *smile* 

Her i huset har vi hatt ei rolig helg med mye lek og kos. I går kveld hadde jeg besøk av besteste kollegavenninne og i dag har guttene vært i discobursdag. Klesvask og husvask er utført og alt er klart til nok ei hverdagsuke. 


Før jul kjøpte jeg ei supersøt lyslenke fra Bloomingville. Til advent kom den på plass på det fine selvfølgelig helt objektivt sett hvite skapet mitt som står mellom kjøkkenet og stua. Etter jul har jeg ikke fjernet den for jeg synes den gjør seg så godt på toppen. Den lyser så fint og og jeg synes den gir så koselig stemning. Nå når sola snart kommer tilbake er det vel strengt tatt på tide å fjerne den, men den skal få ligge der enda noen dager. 


Loddene på bildene fant jeg i kjelleren og jeg bare digger dem, det gamle strykjernet ble mitt for en tier på Loppis, og det hvite fatet og sølvtelysestaken er fra Perfect Home. Det skal egentlig være fire slike på det hvite brettet, men det ble så kjedelig så jeg har byttet ut to av de med litt gammelt skrap. *ler*

Her skal siste del av søndagen nytes med sofasløving, blogglesing og kanskje litt tv-titting. Ha en super uke alle sammen - det skal jeg!

4 kommentarer:

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Så fint med lyslenka framme sammen med lodda og strykejernet.Jeg har heller ikke fjernet min enda. Deilig med litt ekstra lys i vintermørket.

Ha en fin uke :-) Ania

Ønskedrømmen sa...

Lyslenker er genialt!
Jeg har et par-3 stykker rundt-omkring. ;)
De loddene og det gamle strykjernet er nydelige, syns det ble en stilig effekt sammen med lyslenka di.

Håper du har en super mandag.

Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Lyslenka vår blir liggende leeeeeenge ennå ;) Kjempefint! :D

Og slike lodd ønsker jeg meg også. Bare fordi. ;)

Monica sa...

Kjempefint stilleben på skapet ditt, herlig med litt ekstra lys denne tida:))

Ha ei fin ny uke :))