torsdag, januar 05, 2012

Hylla i stua

Bloggemotivasjonen er høy etter at jeg bestemte meg for å blogge oftere i 2012 enn i 2011. Mørke dager skal ikke få stoppe meg så da får bildene bli som de blir, mens vi venter på lysere tider. Hylla over sofaen er satt sammen av en hobbyplate, to hylleknekter, en plankebit og noen knotter fra Kremmerhuset. Easypeacy å lage selv altså. Jeg og guttene skrudde den sammen i løpet av no time i høst, jeg sto ute i øsende pøsende regnvær og pusset den, før vi sjokkerende nok malte den hvit.  


Lyshus har liksom tatt over skiltavhengigheten min og jeg ser på lyshus overalt. Ikke for at jeg trenger flere, men de er jo så fine. Det nest minste huset på bildet under vant jeg i adventsgiveaway hos søteste Vibeke, og det dumpet ned i postkassen bare noen dager før jul. Herlig førjulsgave! De hvite lyshusene kjøpte jeg for noen av bursdagspengene mine og det største huset på bildet under ble kjøpt på bloggcamp i høst. ♥


Tavla som henger under hylla er kjøpt 'På Ræk' her i Sigerfjorden og Carpe Diem-hjertet fikk jeg til bursdagen min av ei god venninne. 


De supersøte telysestakene med hjerter på fikk jeg til jul hos nabovenninna mi og jeg er helt forelsket i de. De passer perfekt på hylla over sofaen og gråfargen passer finfint med fargen på sofaen. Dessuten er jeg nok over snittet begeistret for hjerter så de passet meg helt perfekt. Tusen takk søteste Tonemor ♥


Jeg håper å få hentet hjem et nytt for meg møbel i løpet av uka og satser på at nabovenninna mi kan hjelpe meg med akkurat det. *smile* Dersom planen min om å få det nye stasmøbelet i hus i løpet av uka blir realitet, blir det stæsjing og blogging til helga. I tillegg prøver jeg å mote meg opp til maling med pensel og rull, siden det er usikkert om jeg klarer å vente til i mai og malesprøytevær med å få ferdig noen maleprosjekter.


Håper alle har ei flott første uke av januar. Vi jobber med å komme oss inn i hverdagsmodus igjen etter lang juleferie, og jeg må nok innrømme at mammaen sliter mer enn de to små. *ler*

- forhåndspublisert innlegg - 

9 kommentarer:

Unknown sa...

Fineste hylla! ;)
Så koseli du har pyntet det! Skulle ønske jeg var litt flinkere til å sette sammen ting, og ikke minst til å begrense meg!! Baaaaaahh....blir liksom bestandig overfyllt;)

Telysestakene var rett od slett dritfine og passer perfekt hos deg!

Love ya!

Psssst: her i huset er det visst også mora i huset som sliter mest med å komme i hverdagsmodus igjen...jeg stemmer for 51 uker ferie!! ;P

Fjellets datter sa...

Kjempekoselig "stæsjing" (det var det med i`en og y`en som var ut`på byen...osv..) ..og dette lover godt med tanke på "bloggebevistheten".
Fineste dagen ønskes deg.
Klem fra Kristin

Prinsesse Vilikke sa...

Nydelig hylle! Også er den selvlaget!! Supert!

Ha en fortsatt fin dag.

Karen

Bdicte sa...

Koselig!

Du, de hvite hjertan som heng på veggen ved siden av, har du spraya de hvit eller kjøpte du de sånn?
Æ har sånne i sink fra Kid, men har jo sett lignende flere plassa seinere.

Ja, hverdagen kom brått! No glede æ mæ til helg! ;)

Klem
Benedicte

Signe sa...

Hehe, det skal ikke være så lett bestandig ;)

Og superfint hjemme hos deg - som vanlig! Du har en skikkelig gjennomført stil som jeg godt kan like :)

Også et pittelite fototips! Har du en ekstern blits som du bruker? Det ble nemlig all verdens forskjell på bildene mine tatt med dårlig belysning da jeg kjøpte det. Og de kommer i alle prisklasser så man trenger ikke blakke seg på det :)

Seest i morgen ;)
Signe

Signe sa...

Jeg har den snedige lille saken her:
http://www.japanphoto.no/product/blits/canon/canon-speedlite-270ex/
Får sikkert kjøpt den flere steder om du googler den.

Liten, billig og lett å ta med i sekken + at du har mulighet for å snu lyset bort fra akkurat det du tar bildet av så du slipper å få gjenskinn i bildet. Om du har Canon da!

Om du går opp litt i pris blir de sikker enda bedre, men det har jeg aldri prøvd så der kan jeg desverre ikke anbefale noen ;)

Signe sa...

Jeg er visst god på å tipse om linker som ikke funker!
Men tror jeg kjøpte min på komplett og der har de den enda :)

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=631549

Vibeke / Mammas Hus sa...

Fine hylla! :D Og så fint pyntet - her begynner det også å bli maaange hus, men jeg ser like jævlig på det hver gang jeg ser et i butikken. *ler*

*klemmemassepå*

EtterRegnet sa...

Ååååååhhh.....
Nyydelige bilder ;)
Digge lyshus eg og.... Har bærre 6 så må nåkk invistere i fleire i etterkvært ;) tuddelidu ;)