tirsdag, januar 03, 2012

Årskavalkade 2011 - del 1

Også i år er det duket for en aldri så liten årskavalkade her på bloggen. Jeg tenkte det kunne være en god idé for å komme igang med bloggingen i 2012, i tillegg til å få et tilbakeblikk på hva jeg blogget om i 2011. Hold dere fast, her kommer del 1 av Godt Isolert sin årskavalkade. 


Januar var i teten i 2011 hva gjelder antall blogginnlegg med sine usle tolv stykker. Nyttårsforsettet om å publisere innlegg oftere i 2012 er derfor ikke akkurat uoppnåelig dersom bloggeiveren holder seg sånn noenlunde over snittet for fjoråret. *ler*


I januar viste jeg frem litt julegaver, det kom noen innlegg om julepynt som var omdøpt til vinterpynt (det blir det nok i år også), og jeg deltok i sofautfordring hos Anetteshus.com. Når jeg ser på bildet fra sofautfordringen ser jeg at her er det mye som er forandret fra januar i fjor selv om både sofaen og bordet er det samme. Det er mulig man ikke har vist riktig alt selv om man føler at man har blogget sofakroken nærmere hundre ganger tidligere. Dette kan nok være fint å ta med seg når man går inn i et nytt og helt ubrukt bloggeår. 


Februar var en dårlig bloggemåned, og det var nok neppe bare fordi februar har færre dager enn de andre månedene, men noen innlegg ble det likevel. Jeg skaffet meg speilrefleks og prøvde meg litt frem med fotografering. Ikke akkurat vellykket siden jeg ikke satte meg veldig inn i kameraet før jeg satte i gang, men, men... Det er vel enda ikke for sent, er det vel? Kanskje det bør bli et mål for 2012...


Mitt aller første publiserte bilde på bloggen etter at nytt kamera kom i hus. Tatt i nesten 'bekkmørtna' og veldig redigert i photoscape, men likevel var jeg fornøyd. *smile*


Under årets første grilling på nabovenninna mi sin veranda tok jeg bilde av Godt Isolert-huset. Jeg skreiv også om alt jeg hadde planer om å få gjort i løpet av våren/sommeren/høsten, og jeg kan herved melde om at ingen av de planene ble gjennomført. Er det virkelig mulig? Kanskje jeg skal skru ned parabolen i morgen bare for å kunne krysse ut en ting på lista. 

Helt i begynnelsen av mars kom vi hjem fra en heeeeeeeeerlig toukers ferie på Gran Canaria. Vel hjemme deltok jeg i NIB's kjøkkenutfordring og viste bilder fra IKEA-kjøkkenet mitt som jeg forøvrig er godt fornøyd med.  
Ikke lenge etterpå ble også jeg bitt av dymobasillen til tross for at jeg hadde uttalt meg om at det absolutt ikke var min greie, men så feil kan man altså ta. *smile*
 
Nytt gammelt skap ble kjøpt og jeg var nærmest i ekstase og våren flyttet så smått inn i Godt Isolert-hjemmet når perleblomstene kom i butikkene. Gjett om jeg gleder meg til vår og nye perleblomster. ♥



April var påskemåned og alle blogginnleggene var påskerealterte. For første gang hadde vi påsketre og det er noe jeg tror vi skal ha i 2012 også. Siden jeg ikke er så glad i påskekyllinger og annen tradisjonell påskepynt passet dette meg ypperlig. 


mai ble mitt nyinnkjøpte gamle skap malt og den første drivveden flyttet inn i Godt Isolert-huset. Jeg og nabovenninna mi hadde maledugnad og årets første spørytemaling fant sted. Hurra for malesprøytevær altså. Gjett om jeg gleder meg til mai? 

 

Juni ble en herlig måned værmessig, bloggen fylte to år og jeg fikk ferdig en del halvferdige prosjekter. Syrommet ble møblert, uterommet fikk en liten oppfriskning og døra fra bloggcampen i 2010 ble endelig beiset og plassert (men ikke montert) på syrommet.




I morgen kommer forhåpentligvis del 2 av årskavalkaden. Håper dere alle har det fantastisk i det nye året. Jeg gleder meg til å lese inspirerende, morsomme og mer alvorlige innlegg i året som ligger foran oss. ♥



4 kommentarer:

veronica sa...

Kjempegøy å lese årskavalkaden din. Gleder meg til del 2.
Ønsker deg et riktig godt år i 2012.
klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hihihi...dymojentene ♥

Fine kavalkaden, du HAR jo blogget jo! :D Og jeg gleder meg MASSE til mer!!



Annfrid sa...

Koselig års kavalkade, flotte bilder.
Gleder meg til fortsettelsen:-)

Klem

Annfrid sa...

Koselig års kavalkade, flotte bilder.
Gleder meg til fortsettelsen:-)

Klem