lørdag, januar 07, 2012

En finfin julegave ♥

Jeg fikk mange fine gaver til jul! Noen er allerede vist frem her på bloggen og flere blir sikkert vist frem etterhvert. Dagens blogginnlegg er viet i sin helhet til en av gavene jeg fikk. Kona til pappaen min traff virkelig blink med lysestaken på bildene under her. ♥ Det bør nevnes at jeg var skikkelig spent på hva som befant seg i den store gaven, og jeg ble veldig glad da jeg fikk tatt av papiret og sett herligheten. På høstens bloggcamp sto jeg og så på denne, men fant ut at jeg ikke skulle ta meg råd til den da.



Foreløpig står lysestaken på ovnen sammen med det nye bildet mitt som heller ikke har fått endelig plassering, men planen er å flytte den på den fortsatt umalte skjenken som skal inn i stua når den engang er ferdig. Jeg gleder meg til å få skjenken i stua - spesielt nå som en så fin lysestake skal stå på toppen. ♥ Tusen tusen takk til Inger som sendte meg en så fin gave. 

Håper alle har en super lørdag!

10 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så bra, og så fin! :D Sånne damer liker vi ;))))

Signe sa...

Åh, den va kul!
Kor e den fra?

Og en finfin lørdag til dæ :)
Signe

Ønskedrømmen sa...

Åh, den der e så fin!! Kjik på den med jevne mellomrom, men æ har heller ikkje tadd mæ rå..
Heldie deg som fikk den i julegave! *misunnelig*
Ha en fin kveld.
:-) klæm

Unknown sa...

Du snakker om blink!!!!
H E L D I G G R I S ! ! ! ! ! !

Heddas gode grunner sa...

Ja, denne var virkelig fin!!!

Fruehuset sa...

SÅ FIN:)) Det var nok blinkskudd ja.

Mette sa...

Så flott julegave! Det er jo så koselig med mange lys sammen og her står de fast. Kjempefin! Gleder meg til å se den på nymalt skjenk din. For jeg håper du viser oss et bilde når det blir ferdig.
Ha en hyggelig søndagsettermiddag!

EtterRegnet sa...

Åj den va flott :D
Sånn kunne eg åsså hatt :D hehe ;)

Anonym sa...

Super fin!!
Heldige deg!
Klem

Elvehiet sa...

Det var et blinkskudd! :) Det flotte lysfatet står på ønskelista her!