mandag, januar 23, 2012

Sneak ♥ Peak

Noen dager er bare bedre enn andre. Til tross for at jeg har vært hjemme med syke barn i dag og mest sannsynlig må være det i morgen også har denne dagen vært fin. ♥F♥I♥N♥ faktisk. Det nye gamle stasmøbelet mitt er endelig kommet i hus og jeg er strålende fornøyd. Guttene ville nesten ikke legge seg ikveld fordi de ville se på TV og lese bøker i den koselige faktisk i følge den selv senga.   


Jeg er begynt å hekle et putetrekk som skal få være i senga, til jul fikk jeg en gammel postsekk som skal bli pute fra søteste Tryllehus-Kathrine og så må jeg nok frem med symaskinen for å få sydd enda noen putetrekk. I tillegg er det nok på tide å få ut fingeren slik at skjenken jeg skal gi tilbake i bytte mot senga snart blir ferdig... 

Håper alle har hatt en fin ukestart som forhåpentligvis har vært feberfri i motsetning til her i hos oss! 

10 kommentarer:

mamma i nord sa...

A så nydelig.
Så heldig du er som er eier av en så flott seng.

Ønsker guttene dine god bedring.
Jeg har også vert hjemme med gutten vår i dag. Mye som går nå.

Monica sa...

Så flott seng, artig at guttene likte den også da :))
Herlig historie om turen til solnedgangen, ble litt rørt jeg:))

Ha en fin ny uke :))

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Olala!☺ NYDELEG den var då☺ Heldig du er☺

Klem M♥

Notre Maison sa...

Hei! Jeg fikk så lyt stil å besøke bloggen din da jeg så dette bildet. Jeg har også en slik skuvseng, men ikke helt funnet ut hvor jeg skal ha den, eller hvordan den skal brukes. Artig å se at du er fra Sortland...en veldig god venninne av meg kommer derfra. Jeg var der for noen år siden, fantastisk plass, helt nydelig. Utrolig rørende fortelling om solnedgangen også. Ha en fin kveld videre!

Unknown sa...

AMAZING!!! Du denne ser rålekker ut!
Åsså postsekk pute da, den har du ikke vist oss! ;=)

God bedring til Filifjupsan;)

Frøken H sa...

Wow, for en nydelig seng! :) Skulle ønske jeg hadde plass til noe slik her i huset! Men må nok bare fortsette å drømme jeg...;) Heldige du!

klem Frøken H

EtterRegnet sa...

Oj,oj,oj :D
Nyyydelig ;) Heldige du ;)

Anonym sa...

Utrulig fin seng!
Skjønner guttene ikkje ville legge seg
Lene

Karen sa...

Oi oi, dette så skikkelig lekkert ut :)
God bedring i heimen...

Vibeke / Mammas Hus sa...

♥ Fiiiiineste ♥

God bedring til bestegutta!!