fredag, januar 06, 2012

Det beste interiørbildet

First things first: tullenyttårsforsettet mitt om å ikke le høyt i 2012 ble brutt i går - tusen takk til snilleste S som ringte meg og fikk meg til å le høyt og lenge av gode gamle fergehistorier. ♥ Jeg er deg evig takknemlig. Det var en befrielse å le skikkelig igjen. *smile*

Så over til det dagens blogginnlegg faktisk skal handle om utenom latter. Inne hos Fabelaktig-Maia er det for tiden en morsom utfordring på gang, vi skal nemlig  vise frem vårt beste interiørbilde. Jeg er ikke noen god fotograf, men et mål for 2012 er å bli flinkere til å ta bilder. Til tross for begrenset fotokunnskap bestemte jeg meg likevel for å være med.  


Bildet jeg har valgt ble vist på bloggen i oktober 2011. Jeg liker den litt uvanlige vinkelen på bildet, og jeg bare digger kontrasten mellom Ghost-stolen og det gamle hvitmalte bordet. ♥

Vil du delta med ditt favorittbilde eller se alle de andre bidragene kan du klikke her

I Godt Isolert-heimen er vi veldig klare for helg. Overgangen fra høytid til hverdag ble tyngre enn forespeilet så helga skal brukes til avslapping og kos. I tillegg håper jeg på fint vær slik at det kanskje kan bli noen fine bilder nå som dagslyset sakte men sikkert er på tur tilbake. Jeg har forresten blitt tipset om at ekstern blits skal være bra - noen som har erfaringer eller tips til en bra ekstern blits til et canon speilrefleks? Tips og triks mottas med stor takk. 

God helg alle sammen - måtte helga bli finfin! ♥

- Forhåndspublisert innlegg - 

12 kommentarer:

Anonym sa...

Super fint bilde :)

Unknown sa...

Råstilig bilde!!

Her ble også overgangen i tøffeste laget, forsov meg med over en time idag for sikkerhetsskyld, så det skal bli DIGG med helg;)

Og blitztipset mitt har du allerede fått;)

KLEM

Elin sa...

Godt å hør at forsette e brutt, ingen ting e som e som en go latter i lag :-) Å din må vær på plass :-) Stillig bilde!!
Go helg vennen!
Stor klæm

Vibeke / Mammas Hus sa...

KULT bilde ♥

Tenk om du hadde klart å holde deg helt til bloggcamp. Da skulle vi ledd da. For det gjør vi jo ikke ellers. ;)

*love you*

Kathrine sa...

Joda Victoria, jeg liker lysthus veldig godt! :)

Kathrine

Signe sa...

Hurra!
Kaaaaanskje du får den i morgen da :)

Fruehuset sa...

Hei!
Eg syns bildet var kjempe fint.
Lekkert, enkelt, lyst og elegant.

Lykke til:)

God helg!

Unknown sa...

Kjempetøft bilde! Liker godt Ghoststolen;)

Lykke til! Jeg vet ikke om jeg helt tør å være med på den utfordringen. Har null fotokunnskaper.

Ha en superduper helg:)

klem fra meg

Mette sa...

Nydelig blogg du har ! Legger meg som følger. Ja, overgangen fra høytid til hverdag kan være tøff den.. God helg !

deasogmia sa...

kjempe fint bilde! utrolig fint lys å ta bilder i!!! lekre pynteting på bordet.

ønsker deg en god helg

Fabelaktig sa...

Hei på deg!
Innmari, innmari koselig at du deltar i konkurransen hos meg :) Veldig stas!

Nydelig bidrag!

Husk å følge med, så du ser om du kommer med videre :)

Fabelaktig helg!
Maia

Huldra sa...

Spennende bidrag! Likte virkelig den vinkelen, og er jo så svak for de transparente stolene selv. :)

Lykke til i konkurransen fra Huldra. :)