torsdag, januar 26, 2012

Amaryllis

I dag har jeg hatt fjerde dagen hjemme med syke barn. Feberen holder fortsatt stand hos guttene, og i dag har vi vært hos legen. Diagnosen var virus og medisinen består i å ta tiden til hjelp. Jeg krysser fingrene for at den tiden ikke er alt for lang. ♥  Selv om jeg vet at noen uten egne barn tror at å være hjemme med syke barn kan sammenlignes med å ha ferie, kan jeg signere på at det ikke stemmer. Jeg ville tusen gang heller vært på jobb enn å være hjemme med slappe og dårlige barn. Selvfølgelig er det koselig å få litt ekstra tid med guttene, men når formen er dårlig er det ikke koselig for noen av oss. 


Uansett, mens ungene sov i formiddag har jeg faktisk fått gjort bittelitt i huset. Noe pynt er flyttet litt rundt og julestjernene mine havnet i søpla endelig for de var rimelig triste... Den siste Amaryllisen derimot, blomstrer og bomstrer. Den hadde blitt så stor at den fylte hele vindusposten ingen som helst overdrivelse der nei så den måtte under kniven. Den siste blomsten står nå i vann på salongbordet for den er jo kjempefin selv om det er en juleblomst. 


Her skal resten av kvelden benyttes til avslapping, sofakos og en runde i blogglandia ♥

4 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nydelig ♥ Jeg liker amaryllisen!!

God bedring til guttene ♥

mamma i nord sa...

Så flott amaryllis, ser nesten ut som lilje.

Her måtte jeg kaste våre lenge før de var ferdige.
Ser ut til att både jeg og guttungen er allergiske mot dem :-(

Ikke greit med syke barn, og jeg kan skrive under på att enkelte tror man har ferie med syke barn.
Lite aner de da.
Ønsker gutten din god bedring, ikke greit å være syk nei.

Klem Tanja

Anonym sa...

God bedring i heimen, og god helg :)

mirjamsdrøm sa...

Så nydelige bilder ;)
Håper det er bedring å spore i heimen hos deg!
God helg :)
Klem