torsdag, november 11, 2010

Prosjekt syrom tar tid!

Å få ferdig syrommet/soverommet viser seg å ta litt tid. Ikke fordi det er så veldig mye arbeid som skal gjøres, men fordi jeg har så veldig mange andre ting jeg også ønsker å gjøre. Merkelig det der, hvor fort dagene går når man har veldig mange jern i ilden og mange flere på planleggingsstadiet. Jeg prøver å sette meg inn i hvordan symaskinen fungerer og dens finesser (blogginnlegg om den investeringen kommer), jeg tråler nettet etter stoffer (og det tar tid), jeg hekler et vognteppe (til hvem vet jeg ikke), jeg lager julehjerter (bare sånn fordi jeg har lyst), jeg leser blogger, har besøk av familie og gode venninner, baker og gjør ellers forefallende husarbeid. I tillegg tråler jeg interiørblader på jakt etter gode idéer siden jeg har så mye tid til overs... *ler*

I går fant jeg ut at det var mye lurere å hente seg litt mer arbeid enn å få ferdig noen av de påbegynte prosjektene jeg har stående. Det er vel en selvfølge at det haster med stoler til et enda umalt syrom uten arbeidsbord. Logikken er ikke alltid til stede så i går kom to gamle stoler i hus.  


Disse stolene sto, som så mye annet jeg har vist frem på bloggen, i huset her. Da vi holdt på å renovere så jeg ikke for meg at jeg noensinne ville ta i en malekost igjen så jeg ville egentlig bare kvitte meg med disse stolene. Mammaen til Sjøoffiser B syntes dette var for ille så hun har hatt de stående hjemme hos seg helt til jeg kjørte for å hente de tilbake igjen i går. De skal selvfølgelig få seg noen malingsstrøk og stolputene skal trekkes om. Lurer du på hvorfor jeg trenger to stoler på syrommet? Det er selvfølgelig i tillfelle noen har lyst til å sitte der sammen med meg. Hvis jeg legger fra meg PC'en og går opp for å male den siste veggen kan det kanskje bli en realitet på denne siden av nyttår... Håper alle har en flott torsdagskveld!

9 kommentarer:

Hasigamas mamma sa...

Hi hi, kjenner til det med at det ofte baller på seg og blir mye parallelle prosjekter samtidig... Tvi-tvi da, håper du blir ferdig før jul :)
Klem
Lise

Ingvild sa...

hihi, kjenner meg sååå igjen ja!
Godt at du har mange prosjekter da, det motsatt hadde jo bare vært trist :o)

Håper du koser deg masse oppi all travelheten!
Klem,I

tante ellinor sa...

titte beie?

Anonym sa...

Arbeid har lett for å hope seg opp... Mye morsommere å starte på noe nytt enn å gjøre noe ferdig. Gleder meg til å se bilder av alt du holder på med :-)
Klem igi

Unknown sa...

Godt det er flere av oss som ser ut til å ha et aldri så lite snev av ADHD;)
Ble det gustaviansk?

Rakk ikke S.land igår, men hvis jeg hiver meg rundt og begynner å male soveromsgulvet ikveld kan jeg rekke det i morgen. Møtes?

-Kamilla- sa...

He..he..he... Høres VELDIG kjent ut!! Jeg har også aaalt for mange prosjekter og er flink til å prioritere litt "feil", men det blir så bra så :0) Alt kommer i havn til slutt :0)
Kos deg så masse med stolene og vegg malingen!!
*Go-helg-klem!*
-Kamilla-

Vibeke / Mammas Hus sa...

Halvgjort er velgjort? ;) Hørtes kjent ut! :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ja, det er fort gjort å sette i gang flere prosjekter samtidig. ☺ Cluet er å lande alle etterhvert også...sånn før eller senere.

Unknown sa...

Ja nå kan du angre nå;)))
Har malt det andre strøket nå og det ser ut som det holder i første omgang:) Veldig fort gjort og nesten helt luktfritt:) Jammen godt jeg kjøpte 9 liter siden jeg har brukt snaut 2 (!)
Da kan jeg jo male de to andre rommene også, hufffff så leit ;P

Kos dere med julepyntlaging!