lørdag, november 06, 2010

Lørdag formiddag

Slik ser det ut hos oss i dag. Bildene er tatt fra lufteverandaen på syrommet/gjesterommet. Nå i formiddag har jeg og guttene pakket inn julegavene som Sjøoffiser B skal ha med seg til Bodø når han kjører morgen tidlig. Nå skal vi kjøre til Sortland for å prøve å få fatt i merkelapper eller noe fint vi kan lage lapper av. Ikke så morsomt å levere fra seg gaver uten til/fra lapp. Nikolai sier at han vil "fær tell Sokland å gå på kafé" så det skal vi også gjøre.



Håper alle får en flott lørdag!

8 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Fine bilder! :)

Håper dere får en fin kafétur - vi venter besøk fra Moss og jeg har faktisk gått tur i solskinnet. Flinkis meg! ;)

*klemmepå*

Frihet sa...

God Lørdag, kos dere!!

Så gøy å være litt kjendis, se ut som om det ble et fint stykke i avisen.

mimmi-leone sa...

Ønsker dere en fortsatt fin helg!
Jeg er nesten glad for at det ikke ser slim ut på Østlandet ennå, men bildene var fine!


Hilsen fra Mimmi-leone

Unknown sa...

Her var det skikkelig julestemning! Det har snødd littegrann hos oss også i dag, men jeg tviler på at det legger seg. Gleder meg til jul jeg! Ha en god lørdagskveld. :)

Unknown sa...

Oiii, er det slik det ser ut hjemme...;) skikkelig julestemning jo;)
Sååååååå bra syrommet kommer til å bli, jeg har full tro på at du har en kanonplan. Kjempefint innlegg om intervjuet også!

klem;)

Anonym sa...

Beautiful, I lake it!

Kisses and nice weekend.

Hasigamas mamma sa...

Så nydelig! Frostet natur er bare så vakkert! Håper dere koste dere på kafé!
Ha ei fortsatt fin helg!
klem
Lise

Alhana sa...

Så flotte vinterbilder, fikk litt julestemning nå :-)
Håper dere hadde en fin cafètur.