mandag, november 29, 2010

Litt advent på kjøkkenet

Jeg fortsetter med rundvasken og holder nå på med kjøkkenet. Jeg som kun hadde planer om rundvask av selve kjøkkeninnredninga er nå helt på ville veier (iallefall med å følge planer, men rent og pent blir det). Siden jeg ikke synes vasking og rydding av kjøkkenskap er det aller morsomste måtte jeg pynte litt der det var ferdig og ta meg en liten bloggepause. Det røde båndet som pepperkakeformene hang i har måtte vike til fordel for et hvitt, og vips, så er jeg mye mer fornøyd.





Da er det bare å komme seg tilbake i arbeid for det ser ikke ut til at kjøkkenskapene vasker seg selv...

6 kommentarer:

Unknown sa...

Flink du er!
Du klarte ikke la være det sink skiltet du heller nei;) lekkertlekkert! ;)
Bare jeg får meg englevinger nå så blir alt bare fryd og gammen her også. Ikke så reine kjøkkenskap som deg da, men pyttpytt!
Stå på snupp!

Anonym sa...

Very nice and romantis,I lake it!
Kisses and regards

Randi sa...

Så flink du er då... Set å tenke på at eg skulle hatt ein skikkeleg rundvask her også, men blir nok med tanken enn så lenge.... ;-)
Koseleg du har pynta. Er så kjekt når vi no endeleg har lov til å begynna pyntinga... :-D
Klems

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jøss, har du ikke selvvaskende kjøkkenskap?? Makan!!

Flinkis ♥

Unknown sa...

Dørleveranse it is then;)

Marianne sa...

Med to "kan selv"-gutter kunne kjøkkenet her også trengt en skikkelig rundvask...

Tusen takk for kjempegode kalendertips, det blir tur til biltema imorgen:) Tog er veldig populært om dagen!

Klem