fredag, januar 04, 2013

Feeling blue...

Kanskje ikke sånn helt bokstavelig, men fra å ikke kunne utstå blått sniker det seg nå mer og mer inn i interiøret her. Hva skjedde liksom? Fra å ikke like blått, virker det nå som om jeg ikke kan få nok. *smile* For all del, jeg klager ikke. Endelig har jeg funnet en farge som jeg liker!
 
 
 
 
Den mørkeblå telysestaken er fra Bohus, en butikk jeg omsider har fått øynene opp for på nips og dill fronten. Den lyser så fint når lyset er tent. *elsk* Lysestaken til venstre fikk jeg to av til jul hos ei venninne. Superfine med hjerter på. ♥ De hadde opprinnelig fine røde julebånd på, men da jeg pakket ned jula måtte de røde båndene vike for disse blå. Det var det jeg visste - jeg kom til å få bruk for båndet jeg kjøpte ikke mindre enn seks meter av i sommer...
 
Håper alle får ei super helg!

11 kommentarer:

Signe sa...

Pretty pretty ♥

Lillekatt sa...

Så fint!!

nr.15 sa...

Tusen takk for fine ord <3

Helt enig, jeg og har fått sansen for blå!! Likte veldig godt den blå telysestaken din!!

Ha en fin kveld, eller er vel strengt snart natt??

Charlotte

Vibeke / Mammas Hus sa...

Du savner MEG du! :D *blååååååååååååååå*

Og den telysestaken, den har jeg også ;)


*klem*

Vibeke / Mammas Hus sa...

PS: Veldig fint!!!!

mamma i nord sa...

Ja blått er fint.

Det er min absolutt favoritt farge, så den sniker seg litt inn her også.

Flisan sa...

Helt enig - har også fått opp øynene for blått/ grått i interiøret.
Kjempefine bilder :-)

sa...

I LOVE BLUE ;)
Nydelig!
GODT NYTTÅR ♥
Bli gjerne med på mitt gavedryss ;)
Klem Anette

Guttemamma sa...

Lekkert, jeg elsker blått jeg!! Godt nytt år, og tusen takk for god bedring hilsen før i dag!
Klem♥

fam gab sa...

Jeg er så enig! Før var blått den værste fargen jeg viste! Det var en farge som kun var i kjedelige "Husflidshjem"! som jeg kalt det...( elsker jeg mye som har med nettopp husflid å gjøre altså ! ;D )
Her har det også kommet mye blått de siste årene :-)
Fin helg til deg!

Unknown sa...

Hælleduttan så mange nye fine innlegg da gitt!! Blått er tingen:) JEg har prøvd å ta en pause fra blått, ikke fordi jeg er lei, men bare for åprøve noe nytt... Men det ble liksom så tomt å rart, så spørs om jeg får finne det frem igjen;))