onsdag, januar 09, 2013

Something old, something new, something blue

Men ikke noe som er lånt! *ler* I gangen har en gammel hylle med tre små skuffer fått plass. Den fant jeg på ei kjøp og salg side på facebook før jul en gang, og jeg bare måtte ha den. Foreløpig er den brun, men planen er å male den - sjokkerende nok - hvit! De to hvite lysestakene er også skaffet til veie via facebook, og jeg digger dem. I gangen er det null dagslys så bildene er så som så. En dag jeg kanskje har litt bedre tid kan jeg ta bilde av den superfine hylla mi slik at den blir vist frem og får den oppmerksomheten den fortjener. *smile*
 
 
Hjertetavla som så vidt skimtes litt av fikk jeg til jul. Den flotte engelen er julegave fra ei venninne, og den har snart vært i alle rom her i huset, men for tiden camper den her ute. ♥ Superskjønn er den, og jeg nekter for at den er julepynt! Den blåaktige svibelen kom naboene med på døra noen dager før jul. Koselig med en liten oppmerksomhet må jeg si. Den hadde ei flott rød julesløyfe, men den måtte bort da jeg pakket ned jula.
 

De flotte trehusene er fra Bloomingville og er kjøpt 'På Ræk' på Sortland for et gavekort jeg fikk til jul. ♥ Disse kan brukes som bokstøtter eller bare være til dekorasjon. Tror nok de kommer til å være mest til dekorasjon her i huset.

Onsdag i dag og helga nærmer seg med stormskritt. Det skal bli herlig etter første fulle arbeidsuke i 2013, og etter den første uka i 100% jobb siden 2007...

9 kommentarer:

mamma sa...

De der husan sku æ ha skaffa dæ førr en belli penge. En tur i fjæra på leiting ette ræk og med ei brukbar sag, sku d saktens ha bidd hus. Mamma

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Ja, æ tenkte på det samme, men du veit - lettar å kjøp enn å lag ;)

Unknown sa...

Åååååh, så søte hus!! Sånne bare MÅÅÅÅÅÅ jeg ha! ;) Kjempefin pynt du har, ble veldig nyskjerrig på selve hylla ;)

Anonym sa...

Så nydelige små hus,kjempeskjønne og i så herlig materiale og,skulle gjerne hatt et par slike småhus:)
Ein fin dag til deg!
Klem fra Lillian

Vibeke / Mammas Hus sa...

De husene er jo bare så kule. Og jeg tror svigerfar kommer til å si det samme som "ho mamma". ;)

Ny data i hus i dag, forresten, så nå er kvelden reddet. *ler*

fam gab sa...

hihi, sett mamma i sving og lag flere hus ;D

Fine bilder med fine ting ...

Håper du har en fin-fin helg!

Klem fra meg!

Fru Andersen sa...

Hei!

Tusen takk for fin kommentar inne hos meg, jeg viser alle de fine kommentarene til mellomstejenten som blir så stolt over at andre liker rommet hennes :-)

Digget de kule husene/bokstøttene, kjempefine! Og så må jeg jo si at Biler-bursdagen ble tøff da. Perfekt med sorte og røde pompoms i taket! Kjenner til det med at man gjerne planlegger noe annet enn det bursdagsbarnt ønsker....hadde også pasteller i tankene for noen år siden da bursdagsjenta heller ville ha witch-bursdag, noe sånnt fe/barbie-greier i sterke farger som var populært for noen år siden ;-)

God lørdag til deg!

Camilla Ajer Leerstang sa...

Her var det masse snasen't ;)

De der lysestakene dine falt jeg pladask for! Lekre! ♥

De søte små trehusene skulle også lett fått en plass hjemme hos oss!

My Dream sa...

OJ, de husene var jo bare superhææærlige da.... ønsker meg... :)

Klems...