mandag, januar 07, 2013

♥ Heldige oss ♥

Benjamin og Nikolai har verdens beste mormor! ♥ Hun er superflink til å strikke, så guttene mangler aldri ordentlige hjemmestrikkede ullklær.Jeg har lenge ønsket guttene Mariuser, men det har Mor sagt at de ikke får. Til 5 årsdagen fikk de likevel hver sin Marius og gleden var stor. Kanskje spesielt hos mammaen, men Nikolai ble også veldig glad og ville ha den på med en gang! ♥ Benjamin har bestemt at Mariusene skal være hjemme og at de gamle med Elias på skal være i barnehagen. *ler* Inntil videre er det sånn, men jeg tror de gamle begynner å bli noe trange, men, men....
 

 
Disse bildene (pluss noen til) var egentlig planlagt å skulle bli julekort, men jeg kom aldri så langt gitt. Det er mulig jeg la opp til et noe overdrevent tidsskjema i desember, men vi kom jo i mål med nesten alt - utenom julekortene da. Da jeg skjønte at det ikke ble noe av, var planen å lage nyttårskort, men etter at jeg og Nikolai feiret julaften og litt av 1.juledag på sykehus var det andre ting som kom i fokus hos oss. Likevel, jeg likte bildene så godt at da får vi heller vise de frem her da! *smil* Og forresten, tusen takk til Mor for superfine Mariuser. Mammaen ønsker seg også!
 
Håper alle har en fin mandag og er klare for den første hele arbeidsuka i 2013.
-forhåndspublisert innlegg-

5 kommentarer:

Camilla Ajer Leerstang sa...

Så heldige,
jeg elsker å kle Noah i hjemmestrikket tøy.
Dessverre kan verken jeg, bestemødre eller oldemødrene hans strikke!

Men jeg er veldig takknemelig for at de igjen har venniner som er supre strikkere ;)

HERLIG gutter du har! :)

Mine diller♥ sa...

Herlige bilder av guttane dine♥
Kjekt når en har bestemødre som kan strikke slike flotte plagg.

Fin mandag til deg :)

Anonym sa...

Så flotte gensere dei har fått,heldige to gutter og ei heldig mamma og:)kjekkt med heimastrikka klær!

Ei fin ny veke til deg!
Klem fra Lillian

Vibeke / Mammas Hus sa...

Fantastiske bilder! :D Og herlige gensere ♥

Signe fikk nystrikket bukse i går, I ♥ it

Unknown sa...

Superfine Mariuser, og fiiiiiiineste gutta!!
Miss U! <3