onsdag, januar 02, 2013

Nytt år - nye bloggmuligheter

Først av alt, GODT NYTTÅR alle sammen!
 
Det har vært særdeles stille på bloggfronten herfra leeeeeeeeenge, men med et helt nytt år foran meg krysser jeg fingrene for at kanskje bloggelysten kommer tilbake. Det kjennes i det minste sånn ut! ♥ Nå blir jo også dagene lysere fremover, og det er jeg ufattelig glad for. Det hjelper forresten også på bloggelysten når folk faktisk lurer på om jeg ikke skal blogge snart så tusen takk til dere som har lurt på akkurat det. *smile*
 
I dag skulle jeg og guttene på en etterlengtet liten handletur etter mye innesitting og sofasliting i romjula. Den lille handleturen ble ikke så veldig liten da jeg kom over veldig mye som jeg hadde sååååååå lyst på. Gulvlysestaken på bildet under måtte bli med hjem selv om jeg egentlig verken hadde plass for den eller strengt tatt var i beit for lysestaker... Jeg hadde jo fått litt penger til jul så dette ble altså gave til meg fra farmora og farfaren min. Gjett om jeg ble glad for den! *ler*
 
 
 
Jeg vet, ikke et spesielt bra bilde, men det er i det minste et bilde og et innlegg så det får duge for i kveld. Jeg har forresten lenge hatt planer om å legge ut bilder fra 5 årsdagen til guttene tidlig i desember, men jeg har vært så misfornøyd med bildene. I det nye året stiller jeg visst lavere krav til hva som kan publiseres så det er mulig de kommer på bloggen likevel.
 
Håper alle har hatt ei fin jule- og nyttårsfeiring og så håper jeg vi blogges mye i det nye året!

5 kommentarer:

fam gab sa...

Kom igjen! Jeg vil se bursdagsbilder! Helt enig, vi må slutt med å stille så høye krav til oss selv hele tiden! Hvorfor må vi alltid være flinke piker?
2013 er året vi må bli litt mer rampete eller her ? ;-)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Superfin, så flinke besteforeldrene dine er ;)

Gleder meg til masse fine innlegg <3

Anonym sa...

Så fin den var,har ein slik på loftet eg,burde vel komma ned i varmen,hihi:)
Synest du viser fine bilder eg,lett for å stille for høge krav,det gjere eg sjølv og men lurt å senke krava litt:)

Godt nytt år til deg!
Klem fra Lillian

Karen sa...

Oi, det var en fin lysestake! Super gave ;)

Håper dere er friske og raske alle sammen, og at det nye året gir deg rikdom og glede! :)

*klemmer*

Unknown sa...

Wohooooooo!! Endelig et innlegg, godt å se - du har vært dyyypt savnet! :)
Superfin stake, hvor har du kjøpt den? *ønskermegentilselvomjegslettesikkeharplass* :P

Håper du har fine dager!
MISS YOU!
Klem