søndag, januar 13, 2013

Way too much coffee...

...but if it weren’t for the coffee, I’d have no identifiable personality whatsoever.
(David Letterman)
 
 
Denne herligheten kom i hus før jul - nemlig en Nespresso CitiZ&milk D120. For å være helt ærlig kom det ikke mindre enn tre slike i hus her ei stund før jul. Det var julegavene fra mamma og stefaren min til meg og søstrene mine. Tusen takk! Siden jeg var med da hun bestilte og likevel visste om det, var det jeg som fikk i oppgave å hente de. Dere kan tenke dere vi var litt av et syn, jeg og guttene, da vi kom gående fra butikken til bilen med tre kaffemaskiner på slep. *ler*

 
Min maskin ble tatt i bruk umiddelbart etter at vi kom hjem, og jeg er så begeistret og veldig glad for at jeg fikk en maskin med melkeskummer. ♥ Jeg er enda litt på utforskerstadiet når det gjelder hvilke kapsler jeg liker best, men det går seg vel til. Den herlige lyseblå koppen er litt av julegaven fra søstrene mine. Den er fra Ib Laursen sin Myntheserie, og jeg er rett og slett forelsket. Sukkerstrøeren er en gave fra meg til meg, og er kjøpt på Britts Boutique i Tromsø.

 
Her er det dags for å gjøre i stand litt middag, og i ettermiddag tror jeg vi tar turen til mine besteforeldre og guttene sine oldeforeldre. ♥

8 kommentarer:

Signe sa...

Lekker! Og det samme er jammen koppen og sugar shakeren også :)

Njut siste rest og søndagen, snart er det jammen mandag igjen!

NydeligFlott - Julie sa...

For en stilig kaffemaskin!
Også likte jeg Sugar shakeren så utrolig godt å!!!!
Ha en fortsatt Nydeligflott søndag!
Klem fra Julie :-)

fam gab sa...

Så stilig kaffemaskin. Det er pur glede å ha tilgang på riktig god kaffe hjemme!
Veldig fine bilder!

Ha en fortsatt fin søndag!

Anonym sa...

Så stilige kaffimaskin,den var kjempefine og sikkert utrulig kjekk å bruke og at den ser bra ut og er jo supert:)

Fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

Camilla Ajer Leerstang sa...

For et fint "smykke" på kjøkkenbenken!

Denne var jo sikkelig tøff!

Fjellets datter sa...

Kaffekroken så delikat ut med både kopp og sukkerstrøer!
For noen år siden kjøpte jeg en kaffemaskin...ikke med melkeskummer, men fant fort ut at dette ikke var noe for meg, så den minste fikk den på hybelen sin til kakao.
Ha en god dag.
Klem fra Kristin

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempetøff kaffestasjon!☺
Lika rett og slett ikkje kaffi eg.
Mannen prøver iherdig å får meg å like det, men ser ikkje poenget☺

Håpe alt står bra til med deg☺

Klem M♥

solihjartet sa...

Lekkert!! :)