søndag, august 29, 2010

Loppisfunn til guttene

Til Sjøoffiserens store glede (?) var det igjen duket for Loppis i går! Jeg hadde bestemt meg for å komme meg avgårde i god tid før det åpnet, noe som viste seg å være lurt siden det etterhvert ble veldig mye folk i køen. Selv om jeg var ganske langt fremme ble jeg litt handlingslammet da vi kom inn og det ble så mye folk. Jeg tror konklusjonen må bli at de litt mindre loppisene passer bedre for meg... Selv om det var mye folk og mye trengsel kom jeg ikke helt tomhendt hjem.


Lekekjøkken fra Brio ble mitt for 40 kroner. Jeg synes de nye hvite er med delikate, men det røde og gule er sikkert finere i små barns øyne, og det er jo tross alt de som skal ha det. Nå må vi skaffe til veie litt kjøkkenutstyr og litt lekemat og så er det klart for matlaging. Dersom noen har tips til hvor man kan kjøpe lekemat til en ikke alt for dyr penge så rop ut! Det samme gjelder strengt tatt for kjøkkenutstyr også...


Disse søte og morsomme koffertene ble også med hjem til guttene. Det passet utmerket siden vi skulle rett på hytta etter loppisen. Etter at mammaen hadde vasket koffertene fylte guttene hver sin med leker og så bar det ut på tur. Ingen lopper med hjem til mor tenker du? Joda, litt ble det, men de får komme på bloggen en annen dag.

Håper alle har hatt ei flott helg!

10 kommentarer:

Ingvild sa...

Så søt komfyr. Lekemat har jeg ikke så veldig god peiling på. Vet de har på IKEA, men det er vel litt langt å reise for deg!
Hvis du har lyst så kan jeg kjøpe det for deg og sende det!

Ha en fin ny uke
klem,I

Unknown sa...

Så fine ting du har funnet!! Vi kjørte forbi et stort loppis-skilt på vei hjem idag, og jeg ble et øyeblikk grepet av panikk!!! Syns det er horribelt at jeg har gått glipp av det! Spent på hva annet du har funnet!! Og ikke si at de hadde noen fine nattbord der, da besvimer jeg........;P

Unknown sa...

De har sånne små nett med lekemat på lekebutikken på storsenteret, mener å huske at de var ganske rimelige;)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så kjempefine ting! :))) Koffertene er NYDELIGE!

Havets Datter sa...

Åhh... de koffertene var jo bare SÅ fine da!!! Og heldig var du (guttene) som fikk så billig ovn! Jeg elsker IKEA sin filt-mat!! Den er bare knallfin! Må få noen til å kjøpe den for meg (ehh...Asora) :)

Ha en fin kveld - her er det 3/3 nattevak :)

Klem

Jannike sa...

Grattis med (nye) røverkjøp - Theodor har hvit komfyr til kr 399.. så jeg må si det var bra kjøp! IKEA har jo fått kul mat nå, og har kjøkkensett (Theodor har gryter og kopper mm derfra). Men siden vi begge inderlig godt vet at det er et BITTElite stykke vei til IKEA: Slå deg løs på sprell (http://www.sprell.no/index.asp?side=produkter&cid=509). Fantastisk utvalg.
Klem på deg

Jannike sa...

uhu.. jeg kom over dette på www.tumleplassen.no - salg på kasserollesett! Nå kr 125: http://tumleplassen.no/default.asp?wpi=PRODUCTDETAILS&catId=153&subCatId=190&pId=2730&pageCount=12&isSearch=0

Anonym sa...

Så heldig du er som fikk tak i en brio komfyr så billig!! Jeg skal til Ikea onsdag om en uke. Vet de har fin lekemat i stoff der. Kan kjøpe til deg og sende oppover. Blir ikke så dyr frakt når kaker og middags leker er laget av stoff vil jeg tro...
Klem Igi

Randi sa...

Artige loppefunn, dei koffertane var jo utruleg skjønne!
Så er eg jo spent på å få sjå kva ho mor fann til seg sjølv... :-D
Klems

Alhana sa...

Fikk et flashback da jeg så koffertene. Jeg hadde en slik rød en da jeg var lita og den var jeg veldig glad i. Jeg ser for meg de to guttene dine gående med hver din koffert i handa :-D ♥