onsdag, august 04, 2010

Kommodestæsj

mandag skrev jeg om den nye klokka jeg hadde kjøpt for å ha på kommoden i gangen. Da jeg kom hjem syntes jeg den ble så alt for ensom alene på toppen av kommoden, men i dag har situasjonen bedret seg litt. Jeg var en tur innom Kremmerhuset og der fant jeg de nydeligste lysestakene på salg. Førprisen var 249 kroner per stykk, og siden de var nedsatt til kun 99 kroner per stykk måtte de selvfølgelig bli med hjem.


Lyslykta fra Hadeland glassverk måtte jeg finne fram fra "julegavekommoden" min, så nå har jeg en julegave mindre klar til jul. Planen er å fylle den med små, glatte steiner så nå må jeg på steinsanking snarest. Den lille nøkkelen som hører til kommoden ligger ute og må tørke litt etter et møte med sølvsprayen - og NEI, jeg kunne ikke vente med å ta bilder til den var tørket!

4 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempe fint! :) Lysestakene var absolutt verdt den prisen! :)))

Ingvild sa...

Så flotte lysestaker. Enig med Vibeke om at de var verdt prisen!

Så lurt med julegave kommode. Absolutt noe å tenke på ja...

Nei, nå er det natta.
Klem,I

Anonym sa...

Det ble kjempe fint! Lysestakene var lekre.
Klem Igi

Christina sa...

Hei på deg!

Så fine lysestaker;)
Takk for hilsen hos meg.
Den globusen er kjempefin og veldig morsom og lærerik for barna.
Jeg har kjøpt den på Notabene her i Narvik!

Ha en fin fin dag.Her skinner sola...weee

Klem klem