mandag, august 16, 2010

10 uker til 30

Åh, nå er det bare 10 uker igjen, noe som betyr at jeg er halvveis i ønskelista - og enda er det såååååå mye jeg ønsker meg... Jeg tror aldri jeg går tom for ønsker (iallefall i følge sjøoffiseren).


Ukens ønske er en dørhammer i sølv/krom med løvehode. Denne på bildet er fra R.Bergersen AS, men man får sikkert tak i slike andre steder også.

Håper alle har en fin mandag og ukestart! Jeg gleder meg til nytt gammelt salongbord i løpet av dagen. Håper det blir så bra som jeg tror.

5 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Tøff!!

Klem M

-Kamilla- sa...

Oi, en sånn kunne jeg også tenkt meg! Den var pen og røff på samme tid. Og noe helt annet enn de i bronsje-farge :0)
*Klem*
-Kamilla-

Fossestua sa...

Grattis med nytt bord :)
Jeg pusset ikke vekk all lakken på bordet, bare oppå bordplata, for det var så mange dype riper i det. Om bordet ditt er fint, så trenger du bare pusse lett over, og bruke heftegrunn først om du skal male det.
Gleder meg til å se bordet ditt...regner med det blir et innlegg om det ;)?
Klem fra Lise

Ingvild sa...

Så lekker... Sikler på en slik jeg også! Funnet den optimale dørhammeren - men desverre så passer ikke en slik på den ytterdøren jeg har bestilt ;o)
Så da får det vel bli med drømmen da!

Ha en fin fin mandag vennen!
klem,I

Randi sa...

Så stilig! Sånn dørhammer er råflott.
Kunne eg gjerne tenkt meg eg også.
Ha ein fin mandag vidare.
Klems