torsdag, august 19, 2010

Enda et skilt + litt annet

I dag har jeg og Nikolai vært i Harstad, og i tillegg til time på Ortopedisk Verksted og kafétur med søte Jannike, ble det tid til litt shopping. Denne gangen er faktisk bruken av "litt" korrekt. Første stopp var Fretex, men siden vi hadde litt dårlig tid før timen på ortopedisk og siden jeg tok Nikolai på armen, ble det ikke verdens største fangst på oss der i dag.


Dette fatet til 29 kroner var det eneste jeg kjøpte, men se så flott det er! Jeg har et lignende fat som er kjøpt på Loppis tidligere, og jeg gleder meg allerede til å servere muffins og kanelboller på disse til 3 årsdagen i desember. Forresten, selv sjøoffiseren syntes 29 kroner var akseptabel pris for fatet.


Jeg skulle en liten tur innom blomsterbutikken Anemone for å se etter pokalblomsterkrukker, men jeg kom visst i skade for å glemme mitt opprinnelige ærend... Siden jeg har så skilt fra før måtte jeg kjøpe dette. Det har fått plass på bildelista som jeg regner med alle er lei av å se bilder av, men likevel, her kommer det bilde av den nok en gang. 


På Anemone kjøpte jeg også en supersøt hjertekrok som jeg ikke aner hvor jeg skal ha. Nei, sjøoffiser, ikke riktig alle kjøp er helt gjennomtenkt og planlagt ned til minste detalj...


Da jeg kjørte hjemover kjente jeg at jeg var bittelitt misunnelig på Jannike som allerede hadde fått IKEA-katalogen. Gjett hva som lå i postkassen min da jeg kom hjem? HURRA! Snilleste Veronika har vært innom IKEA i Trondheim og sendt et eksemplar av katalogen til meg. Nå blir nok IKEA-lysten mindre tenker jeg. Stålsett deg Sjøoffiser, nå blir det mer mas om tur til Haparanda!

Enda var det flere godbiter i vente da jeg kom hjem. I epostkassen min lå det nyhetsbrev fra Kremmerhuset med bilde av (blant annet) disse flotte bordene. Ja, så må man innom der enda en gang denne uka! Noen som lurer på om jeg lar meg påvirke av reklame? Neida, ikke i det hele tatt...

Ha en super torsdagskveld!

11 kommentarer:

Unknown sa...

Hoi! Her var det mye fint! :)
Jeg har en miniatyr utgave av fatet ditt, til å ha kakeskjeer i, jeg elsker det!
Skiltet passet perfekt på bildelisten, og jeg er IKKE lei av å se bilder av den;)
Heldiggrisen som har fått IKEA katalogen, lurer på om jeg i det hele tatt får den i år siden jeg har flyttet?!
De bordene var himmelsk lekre, jeg klarte ikke å se at de hadde dem på sortland istad, men så var jo jeg i skilt-modus;))

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So flotte ting du har kjøpt deg☺ Shopping♥

Harstad var faktisk den plassen eg møtte kjæresten min for første gang☺ Tok flyet dit og møtte han etter å ha chatta med han på msn og prata med han på tlf i ein mnd...☺

Nyt kvelden☺

Klem M♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Du burde kanskje ha slikt "Uadressert Post? Nei takk!"-skilt både på postkassa og mailen...? ;P


Fiiiine tingene!

Unknown sa...

CRAP altså.....!!!!! Ante ikke at det var noen som solgte Green Gate i Harstad engang jeg...
Men nå kom jeg på at jeg skal til Oslo neste hleg!! WEEEEEEEEEEEEE!!! Da må jeg da klare å skaffe meg etslikt et!

Unknown sa...

I will:)

Tidsoptimisten sa...

Fine ting du har funnet!! Får ikke vi ikea-katalogen automatisk altså? Mener jeg har bestilt den en gang i tiden, og tenkte at den da kom automatisk.... Men jeg må nok bare inn å bestille årets utgave, den er jo ett must!! Ikke at vi har plass til noenting i det kottet vi bor i nå, men langtidsplanlegging er jo en fin ting :)

Tidsoptimisten sa...

Forresten, den lampen du har på skjenken var VELDIG FIN!! Er det ikea..? Eller har jeg bare sett noe som likner på den i katalogen?

Ingvild sa...

Knall fine ting du har kjøpt deg i harstad. Nydelig fat og pent skilt...

Enig med tidsoptimisten: Knall fin den lampen på skjenken... Me like!

Klem,I

Bdicte sa...

Å, sånn fat har æ også:) To faktisk, en liten og en litt større. Ja, skiltfeberen herjer landet og æ e like smittet, hehe!

Ha ei flott helg:))

Tidsoptimisten sa...

Takk for tips :) Var innom Kremmerhuset i dag og kjøpte meg skiltet, er spent på hvor lang tid det tar før Sjefen legger merke til det ;)

De hadde forresten sånne småbord som var i reklamen :)

Tidsoptimisten sa...

Nei desverre, la ikke merke til det :( Hadde med to små assistenter som gjorde sitt for å distrahere meg...