mandag, august 30, 2010

Lopper til mammaen

Til tross for at det var "tjåke fullt" av folk på loppisen på lørdag ble det noe med hjem til mammaen også. Denne kofferten (eller hva jeg skal kalle det) ble min for en 50-lapp. Sjøoffiseren lurte litt på hva jeg skulle med den, men det visste jeg jo ikke... Nå tenker jeg at den kanskje kan romme håndarbeidsprosjektene mine, i tillegg til å bare være til pynt. Den er mørkebrun og jeg tror ikke jeg skal male den - iallefall ikke foreløpig!


Den har fått plass ved siden av den gamle kommoden i stua. Kommoden har dere sett mange ganger før, men nå har jeg byttet litt om på pynten på toppen. Det lille fatet foran symaskinen ble også kjøpt på loppisen på lørdag. Jeg har fått helt dilla på disse fatene, men nå tror jeg det får være nok. Den hvite lykta har jeg fått fra Kathrine og jeg elsker den. OK da, så har jeg og Sjøoffiseren fått den fra Kathrine og hennes mann til jul i fjor, men det er vel detaljer vi ikke bryr oss om?


Det ble veldig dårlige bilder i dag, men dere får holde ut. Her sitter vi i sofaen og ser premieren på 71 grader nord og koser oss med masse tente stearinlys. Høsten er kommet og jeg synes egentlig det er kos med litt mørkere kvelder!

21 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempetøff koffert! Blir fin med handarbeid oppi☺
Koseleg pynta på kommoden din☺

Nyt kvelden☺
Eg venta på Ungkarskvinnen....☺

Klem M♥

Anonym sa...

beautiful!!!

Unknown sa...

Wow! Den var råflott:) Syns ikke du skal male den nei...lekker slik den er! kommoden din ble også fin med omrokkering, fatet ditt er helt likt mitt;)) Love it:D
Vi må være veldig like, her tenner vi også lys og ser på 71 grader nord. Og jeg har tenkt tanken idag, at jeg egentlig syns det er veldig kos med mørke kvelder igjen;)
Åsså er jeg veldig glad for at Marny Alice minnet meg på at det Ungkarskvinnen ikveld! må jo se det;))

Unknown sa...

Det er plass til massevis av navn på skiltene;))

KLEM!

Unknown sa...

Personilig levering, fraktfri sådan, hihii;)

Jeg er hjemme, men vet ikke enda hvor mobil jeg er, kommer an på husbonden...

Ingvild sa...

Så flott kiste!
Slike kister og bokser får man aldri for mange av...
Klem,I

Havets Datter sa...

Nydelig "koffert"... perfekt til lagring av håndarbeid :)
Endelig er 71 grader nord igang igjen :)

Ha en fin kveld - jeg skal putte meg selv i seng!

Hasigamas mamma sa...

Så utrolig mange flotte loppiskupp du har funnet! Wow, altså :)
Til helga håper jeg det er loppis i nærheten her også!
Kos deg foran tv'en!
Klem
Lise

(eddas) sa...

Den var jo kjempefin...et bra kupp:)
kos deg
eddaKlemmer

sylvia sa...

hei.
ååå så nydelig den var,så heldig.
kjempeskjønn.
så koselig du har det,
ønsker deg en fin tirsdag.
klem fra sylvia

Beate i Husets Hjerte sa...

Hei og koselig at du ville være med på giveaway hos meg. Den kofferten var bare skjønn. Såklart man må ta med seg slikt, man finner alltid noe å fylle den med! Ha en fin dag!

Fru Andersen sa...

Så flott! Du er flink til å finne lopper synes jeg;-)

Rune M. Andersen sa...

Kjempekul koffert, kunne bygget en PC i en slik :)

Anonym sa...

Den var kjempe fin. Så heldig du er som fant den.
Klem Igi

Anonym sa...

Flott koffert! Jeg synes det lignet veldig en gammel jordmorveske... Litt misunnelig ;) Hilsen en jordmor :o)

Unknown sa...

takk for din ærlige mening ang headeren! Jeg syns den er litt fargeløs selv, så er ikke helt fornøyd...må nok jobbe mer med den;)

Unknown sa...

Tvert i mot!! Jeg setter veldig pris på at folk sier det som det er, er enklere å forholde seg til slike mennesker;)

Tidsoptimisten sa...

Kjempefin koffert, er det en sånn som legene eller jormødrene brukte før i tiden? Syns absolutt du skal beholde den som den er!

Ang mobilblogging, så har jeg en ericsson, husker ikke hvilken utgave... Får ikke til å sende melding med den koden som er oppgitt :(

Lille Liljehvit sa...

Hei hei :)

Så koselig at du vil være med på give-away'en hos meg!! :) Hvis ikke du vinner, så legg igjen en liten kommentar, så skal jeg skrive oppskriften til deg :) Men først må vi jo se om du vinner ;o)

Klem

Hege sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hege sa...

Tusen takk for koselig "velkommen tilbake-hilsen" :)) Det varmer! :) Jeg merker jo at jeg har savnet dere alle her inne, så det er godt å være tilbake! Og gleder meg til å lese meg til å opdatere meg på alt som har rørt seg inne hos deg i sommer :) BTW: fantastisk koffert- de er dødslekre gjenstander.

Klem