fredag, august 20, 2010

Perfect Home

I dag gikk det plutselig opp for meg at Perfect Home har kommet med ny katalog, og nei og nei og nei... Dette blir DYRT! Så utrolig masse flotte nyheter, se bare her...





Jeg skal ha et party her hjemme etter 20.september så si fra om nettopp DU ønsker å komme!

I kveld har jeg grunnet mitt nye salongbord og det kommer til å bli veldig fint i hvitt ser jeg. Nå gleder jeg meg veldig til å få det ferdig, så det spørs om jeg ikke må på malingskjøp i morgen.

Nå er det vel på tide å tenke på å finne senga. Ønsker dere alle ei strålende helg!

12 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Fader å effektiv du er da, overalt på fb OG blogger! :))))

Jadda, NATTA <3

Anonym sa...

Very nice!

Ingvild sa...

Nydelige ting. Skulle gjerne vært med - men tror det blir i lengste laget å reise ;o)

Klem,I

Hasigamas mamma sa...

åhhhh, elsker elsker elsker fatet, bollen og etasjefatet!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vil ha, men VELDIG langt å reise da gitt.....
Ha ei trivelig helg!
Klem
Lise

Havets Datter sa...

Nå må jeg inn å sniktitte i katalogen! Skulle gjerne kommet på party, men det blir litt i lengste laget å kjøre ;) Tenkte jeg skulle holde et party selv - om bare noen fra PH kunne ta kontakt med meg. Har lagt igjen adressen min på siden demmes men det går ikke så fort som jeg ønsker :/

I morgen er det loppis på denne knetta :D
God helg!

Ella sa...

Hei hei!
Så mange fine innlegg du har hatt i det siste :)
Blogging og pc har blitt nedprioritert de siste dagene her, men så koser jeg meg med mange flotte innlegg.
Skulle gjerne ha kommet jeg og, men blir nok "litt" vel langt unna :)
Klem klem

Unknown sa...

Pokalurnen kostet kr 179,-på plantasjen:-)
Ha en god dag

Klem
Agnes

Randi sa...

Her var det masse flott! Etasjefatet og bollen og det på tredje bilete var jo berre råflott. Kan jo få fyllt ut masse meir på ønskelista di her då... :-) Skulle gjerne ha vore med på party, men vert vel litt vel langt å reisa dessverre... ;-)
Blir spanande å få sjå salongbordet når det er ferdig....
Ha ei strålande helg.
Klems

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Skulle gjerne komt, hihi☺
Masse fint☺
Hakje du bursdag snart??!!☺☺

Klem M♥

Tidsoptimisten sa...

Åååh, så mye fint!! Kommer gjerne på party jeg ;) Passer bra at vi skal kvitte oss med endel gammelt skrot til loppemarkedet neste helg, da blir det muuuuligens plass til ett og annet nytt!

God helg til deg og dine :)

Anonym sa...

ÅÅ her var det mye fint! Skulle gjerne å kommet på party hos deg,men tror at reiseveien dessverre blir litt for lang... :-)
Kos deg i helga.
Klem Igi

Torbjørn Reiten sa...

Hei hei folkens. Jeg vet jo ikke hvor dere bor alle sammen, men hvis noen av dere bor på Østlandet innen nogenlunde avstand fra Drammen så kommer vi gjerne og tar et party hjemme hos dere. Hvis dere bor lenger unna kan dere bare sende oss en mail (pfh.reiten@gmail.com) så kan vi bestille det dere ønsker og sende hjem til dere :-)