mandag, august 02, 2010

Hjemme igjen med litt nytt i bagasjen

I går kveld tok vi "pappabåten" fra Værøy til Moskenes hvor vi overnattet til i dag. Benjamin har våknet tidlig de to dagene vi har vært på Værøy så jeg var superglad da jeg våknet i morges klokka halv ti og det enda var stille. Vi tok det rolig opp gjennom Lofoten, både Dukkemuseumet på Sakrisøya og Glasshytta i Vikten ble besøkt. Vi stoppet ikke på Leknes siden guttene sov da vi kom dit, men i Svolvær stoppet vi lenge før vi kjørte hjem. Fra den koselige butikken Arntines ble det litt nytt med hjem. 

                                      Skjønne vannflaker fra Miljøgården                                                 Nydelig klokke fra Udesen

Nå gleder jeg meg til å servere saft og iste fra mine nye flasker. Gjett om disse skal på bordet så snart som mulig. Den nye klokka kjøpte jeg egentlig for å ha på Loppekommoden i gangen, men siden den ble så ensom der ute (nei, ingenting annet for å ha på kommoden er kommet i hus), har den fått midlertidig oppholdstillatelse i stua.


Håper alle sammen har en flott mandagskveld. Her går vaskemaskinen for fullt etter helgeturen og deilig lukt av nystekte brød brer seg i huset.

6 kommentarer:

Hasigamas mamma sa...

Så nydelig det bildet av guttene dine, altså!
Velkommen hjem! Så flink du er da, både klesvask og brødbaking.... Deilig!
Vet du, jeg har slekt på Gravdal ved Leknes, pappa var derfra! Og jeg er medeier i en eiendom på Nesset, rett ved Leknes! Et NYDELIG sted!!!
Tusen takk for koselig bursdagshilsen! Jeg har hatt en super dag :)
Ha en fin kveld!
Klem
Lise

Vibeke / Mammas Hus sa...

Flotte ting! ♥


Velkommen hjem... ;)

Havets Datter sa...

Hei hei... Long time...osv ;) Vi har vært på ferie i 2 uker og kom hjem nå i kveld. Nå skal jeg lese meg nedover her :)
Ha en fin-fin kveld ;)
Klem Karina!

Fossestua sa...

For et nydelig bilde av tvillingene dine! De er kjempesøte :)

No.15 sa...

Flotte saker. Og velkommen hjem :)

Elis@beth sa...

Hei min venn!!!

Vet ikke om jeg har svart,men de lampene heter Årstid-er både,gulvlampe,bordlampe og stålampe i serien!
Herrlig med shopping!

Stor klem♥♥