tirsdag, august 03, 2010

12 uker til 30

På søndag var det 12 uker til jeg fyller 30 år og i den sammenhengen kjennes 12 uker fryktelig kort ut... Da guttene kom til verden 12 uker før tiden og vi måtte være i overkant av 12 uker på sykehuset føltes det veldig lenge. Men, men... Uansett, kort eller lang tid til, her kommer ukens ønske.


Salt- og pepperbøsse fra Muuto som hadde passet perfekt på mitt kjøkken! Dessuten, hva passer vel bedre enn pepperbøsse til ei ugift jente (?) som fyller 30?

8 kommentarer:

Jannike sa...

Jeg kan trygt anbefale deg disse - jeg har hatt de nå i snart to år og de er kjempegode. Og best av alt: Norsk design :-D

Bettum Villa sa...

Finnes ikke noe bedre enn å telle ned til bursdag. Gjør det selv nå ;P 5 uker til 25..

Klem Madelén

No.15 sa...

Nå måtte jeg telle selv her, og HJELPES TRØSTE, det er 10 uker til jeg fyller 30.
Sleng over noen bøsser, det blir pepper her også!

Randi sa...

Stilige bøsser det der! Vart masse pepper på meg også då eg vart 30, men trur eg har klart å bruke opp det meste no... :-)
Klems

Anonym sa...

30 er vel ingen alder,jeg blir 50 om 3 mnd,griiiin. ;)

Ingvild sa...

Nå begynner det å nærme seg... Bare gled deg! Det er helt supert å fylle 30. Selv om man gruer seg litt på forhånd!

Nydelige bøsser - skjønner godt de står på ønskelisten!
Klem,I

Bringen Blomster sa...

Du har mange gode ønsker:) Stilig de der! Det var synd du ikke rakk innom, men bare si fra neste gang du kommer denne veien :) Arntine er jo bare en så koselig butikk! Så mye fint, og den klokka du fant var lekker :)
-synnøve-

Hasigamas mamma sa...

Jeg er blitt en 36 år gammel PEPPERMØ, så ikke ta på vei ;)
Tusen takk for bursdagshilsen!
Gled deg til din -det er jo kjekt med bursdag!
Klem
Lise