onsdag, september 01, 2010

Nye puter, ny gardinstang og Vi i Villa

På fredagskvelden kikket jeg innom vår lokale Finn.no variant, Jungeltelegrafen. Der kom jeg over fem pynteputer fra Moltex (tror Bohus fører disse) som var til salgs. Prisen? 100 kroner for alle fem. Da var det ikke annet å gjøre enn å sende en melding og si at jeg skulle ha de. Jeg tenkte som så at dersom jeg ikke likte de, kunne jeg uansett bruke de til innerputer, og penger spart er som kjent penger tjent. Rett og slett kjempeøkonomisk! På lørdag fikk jeg de hjem, og de passet rett og slett perfekt i sofaen vår.


I går klarte jeg endelig å somle meg til å kjøpe ny gardinstang, og ja, jeg vet at den ikke vises så godt på bildet. Nå lurer jeg på om jeg skal bytte gardiner også, men det har jeg ikke fortalt Sjøoffiseren enda... Det nye salongbordet mitt har enda ikke kommet på plass, men siden det skal skje snart ser det ut til at er for mye bryderi å legge en duk på det bordet vi har nå.

Til sist; jeg har begynt å blogge på Vi i Villa, og det er kjempekoselig om dere titter innom bloggen min der også. For dere som har fulgt med på Godt Isolert-bloggen blir det nok en del "repetisjon", men dere er likevel hjertelig velkommen for å ta en titt. Selv om jeg blogger der har jeg ingen planer om å legge denne bloggen på is, bare sånn at det er sagt dersom noen lurer på det. Her venter jeg på at brødene skal bli ferdige og så er det nok natta her i huset. Ønsker alle ei god natt og en flott torsdag.

10 kommentarer:

Unknown sa...

Phew....enda godt at du ikke legger bloggen på is, da hadde jeg følt meg dumpa, hihi;))
Heldig du er som fikk deg så billige puter da, fine var de og! Pssst: syns gardinene dine er veldig fine jeg:)

Takk for meningen din i det evinnelige header stresset mitt:))

Unknown sa...

Ka farsken?!? ;) da blir det ny header igjen i morra, litt tidlig med jul enda;)) Må inn å sjekke ny-bloggen;)

Randi sa...

Det der er jo ein supergøy måte å spare penger på også då... :-) Passa jo perfekt i fargen hjå deg.
Så spanande med ny blogg også, skal inn å titte etterpå... Men, godt å høyre at du ikkje har tenkt å svikte oss her... :-D
Klems

Unknown sa...

Hehee, det vil jeg! Og jeg er helt enig med dere:))

Martilie sa...

Så deilig å gjøre så gode kupp.. Føler at man TJENER penger, ikke bruker :)

Og så kan man heller bruke de på noe annet spennende :)

Nyt dagen!

Tove

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så moro med Vi i villa - blogg. Gratulerer! :)

Gratulerer med nye puter også. ;)

Unknown sa...

Så bra!!! Nå er jeg fornøyd også:) Nå er det din tur;)

Ingvild sa...

Så morsomt med vi i villa blogg. Må inn og titte ja!
Fin måte å spare penger på deres lokale FINN... Lekre puter!
Klem,I

Dronning Maud sa...

Så gøy!!!Flotte puter

-Kamilla- sa...

Så flotte puter du har funnet :0) Riktig heldig du!! Jeg sitter her og lurer på hva som er galt med gardinene?? Men... skjønner feelingen ;0) Jeg er sånn at gardinene kan være kjempefine, men allikavell så har jeg bestemt meg for at de ikke passer... Og da blir det som jeg vil :0) Gubben har heldigvis ikke peiling på sånt, selv om han prøver... Mener nå jeg da ;0) For jeg har jo bestemt meg :0) Tiihiii... *Smile*
Kos deg videre!!
*Klem*
-Kamilla-