tirsdag, september 21, 2010

Velkommen inn til Benjamin

Etter at nysenga kom inn på rommet til Benjamin har vi (eventuelt jeg) miniommøblert. Jeg fant ut at jeg ikke ville ha senga stående rett under vinduet så senga og kommoden måtte bytte plass. Her kommer noen bilder fra rommet. Velkommen!


Dette bildet er tatt rett innenfor døra. Malm kommode fra IKEA, oppbevaringsbokser fra Skeidar på toppen, gardiner sydd av meg og vimpelrekke fra Den Lille Vimpelfabrikken. Arvet sakkosekk, Trofast oppbevaringsstamme og helt til venstre skimtes Mammut bord og stoler. 

 

Over bordet henger en lekeuro guttene fikk fra ei venninne av meg da de ble født. Da de sluttet å leke med den hang jeg den opp her som en slags "lysekrone".


Kommoden igjen, alfabet- og tallplakater fra Snøstorm i Ribbarammer fra IKEA og ei LACK bokhylle fra IKEA.



Til sist to bilder av senga. Fant ut at den passet mye bedre rett innenfor døra. Benjamin virker fornøyd, men første gang han kom inn på rommet etter miniommøbleringen sa han "Kor e senga di?" Det er veldig vanskelig med forskjellen på "mi" og "di" for tiden, men det går seg vel til etterhvert. Her skal det hekles litt mens jeg venter på Greys Anatomy. Håper alle har en flott tirsdagskveld!

15 kommentarer:

Bringen Blomster sa...

For et koselig barnerom :) Tippa han e fornøyd med nysenga:)
Ha en koselig kveld :)
-synnøve-

Christina Mari sa...

Kjempe koselig barnerom! Syns det ble kjempe fint når du plasserte senga der.
Ha en flott tirsdagskveld.
Klem Christina

Bdicte sa...

Så koselig:)) Herlig skuvseng!

Kjempekoselig å møtes "live" ja! Regne med det va godt å komme hjem, da:))

Klem!

Lotta sa...

Så koselig rom! Herlige farger:)

Klemmer:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg rom☺

Her er det te i GG koppen mens eg venta på Greys☺
Nyt kvelden☺

Klem M♥

Alhana sa...

Så flott rommet ble, et skikkelig herlig barnerom som jeg godt skjønner at Benjamin liker :)

Lille Liljehvit sa...

Hei igjen :)

Ang strikke-oppskrift: Jeg bruker rundpinner fra Drops design. De er i plast, og er tjukke!! :) Garnet er også veldig tjukt, Polaris, som er det tykkeste garnet i Drops-serien :)

Hvis du googler drops garnstudio, kommer du inn på en nettside med gratis strikkeoppskrifter. Der kan du også bestille pinner og garn. Hvis ikke, kan du sjekke der, hver som er forhandler av det du trenger i ditt nærområde :)

Lykke til :)

Susanne sa...

Så fint barnerom du har fikset:) Håpe han får sove godt i nysenga.
Klem

Anonym sa...

Så flott barnerom! Liker veldig godt at du bruker klare farger sammen med de lyse veggene.
Klem Igi

Audhild sa...

koselig og fargerikt rom til prinsen ja!

Anonym sa...

Kjempelekkert barnerom:) Likte senga veldig godt!!

Ha ein fin onsdag!

Klem Anita

KATRINES INTERIØR sa...

Utrolig fint barnerom altså! Det virket bare SÅ koselig der! Han er sikkert veldig fornøyd selv tenker jeg :) Ha en god dag til deg!

-Kamilla- sa...

Så koslig et barnerom. Så flotte gla farger du har brukt på tingene! Det frisker opp :o)

Jeg gleder meg også til å vise det frem når det blir ferdig :0) Pappsen er bestilt inn som lampe opphenger i dag ;0)
*Klem*
-Kamilla-

Camilla sa...

Så koselig lite gutterom, og en utrolig nydelig seng han har!

Klem, Camilla.

Tidsoptimisten sa...

Kjemefint rom! Fine farger og god plass til leker og bøker, er jo perfekt for aktive små karer :)

Takk for invitasjon til PH-party! Torsdag er jeg på korøvelse, så det passer desverre dårlig, ellers hadde jeg gjerne kommet!

Lurer forresten på om det var du som var innom Husfliden i dag..? Jeg har nettopp begynt å jobbe der, og tror det var hun som jeg tror er deg som var inne i dag og kjøpte ett nøste Hubro. Kan det stemme??