tirsdag, september 07, 2010

Tina igjen...

Før vi reiste til Tromsø måtte jeg finne plass til tina Sjøoffiseren var så fornøyd med ikke likte noe særlig. Jeg hadde flere alternativer, men på grunn av tidspress siden jeg hadde rundt om en million ting jeg skulle fikse før vi dro, ble den plassert på nærmeste tilgjengelige sted.



Som jeg allerede har nevnt hadde vi litt dårlig tid, så bildene ble tatt mens guttene satt i bilen og ventet på at vi skulle kjøre. Dermed er verken lysene tent eller noe annen ekstra styling foretatt så dere får ta til takke med bildene som de er. Uansett, jeg er faktisk fornøyd med hurtigplasseringa av tina og jeg tror den får stå der inntil videre!

5 kommentarer:

Ingvild sa...

Tinen er knall fin den! Stilig sammen med verdens kuleste lampe da:o)

Klem,I

Unknown sa...

Perfekt plassering, passer kjempefint sammen med det andre=) Du er savnet...............stille fra deg om dagen! Håper du kommer deg hjem til sivilisasjonen snart;)

Unknown sa...

Uggg, så iriiterende!! Jeg rakk ikke innom Loppis'en på Melbu....:( Men når jeg kjørte hjem fra jobb klokka 16:30 på tirsdag så jeg et skilt i veien i Nesset; Loppis i Pinsekirken klokka 17:00...................Selvfølgelig den eneste dagen i uka jeg IKKE hadde barnepike og måtte skynde meg hjem! Jeg er rett og slett snytt for alt som heter loppis i høst:(
Ellers er alt bare bra på Melbu altså, hihi;)

Håper alt står bra til i tromsø også!!

Klem!

Fru Andersen sa...

Kjempefin tine synes jeg, og flott plassering! Kjenner godt til det der med å skulle komme seg avgårde ja...blir lett litt småstress;-)

Koselig du har det hos deg!

God natt, sov godt!

-Kamilla- sa...

Den ble jo kjempefin der, passet helt perfekt :0) Håper det går bra med dere i Tromsø, her har jeg begynt på neste prosjekt og skal på loppis på lørdag for å lete etter sovesofa til ungdomsrommet. *Krysser fingrene* og håper jeg finner en!!
*Klem*
-Kamilla-