lørdag, september 25, 2010

Du vet du er interiørblogger...

De fleste husker vel konkurransen på NIB? Vinnerbidreaget var "du vet du er interiørblogger når du har en "keep calm and carry on" poster i en Ribba ramme fra IKEA". Absolutt et verdig vinnerbidrag og veldig riktig vil jeg påstå. Hadde konkurransen vært nå ville mitt bidrag ha vært "du vet du er interiørblogger når du har en liten landsby med sinkhus stående". Det er veldig mye sinkhus i blogglandia for tiden, og trenden har ikke gått meg hus forbi...



Mine sinkhus er kjøpt på Kremmerhuset, og nå pryder de kommoden som står på veggen mot kjøkkenet. Såååååå fine synes jeg.


Her er det tv-kveld og så vurderer jeg å finne fram et broderi som burde vært ferdig for lengst! Håper alle har en super lørdag!

8 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hermegåd, hihi☺ Neida, eg har vel herma sjøl der so...har både lyshus frå Kremmerhuset og Walter&co☺ Og eg liiiiiiika dei♥

Nyt kvelden☺

Klem M♥

Havets Datter sa...

Kjempefine! Jeg kjøpte 2 stykk på Bohus her om dagen. De er identiske med dem jeg har fra Walter & co, bare større - og MYE billigere :) Og det kan jeg like :)

Ha en fin lørdagskveld! Her skal det strikkes :)

Fru Andersen sa...

Hihi, ja det er mange zinkhus rundt om kring, men de er jo så søte da! Jeg er vel bortimot den eneste som ikke har kjøpt meg en liten landsby;-)

FLotte bilder fra hjemmet deres! Og nuuuuudeliii teppe under her! Likte også veldig godt lampene over stuebordet!

Nattaklem!

Elisabeth, innerst i veien sa...

En landsby har jeg ikke, men ett flott zinkhus som står i vinduskarmen på kjøkkenet og tar seg veldig godt ut. ☺

Hasigamas mamma sa...

Jeg har ikke sinkhus, men har lyst på et, så da er jeg vel med "i gjengen" jeg også :)
ha en super søndag!
Klem
Lise

bestemors hage sa...

Jeg har ikke sinkhus og kommer ikke til å ha det heller, men jeg har en gammel symaskin. Jeg har bare ikke langt ut bilde av den enda.

Åshild sa...

Nei da, jeg misforsto ingenting. Jeg synes sinkhus er fine jeg, men skrev bare at jeg ikke hadde og nok ikke har noen planer om å kjøpe det heller. Det er bare så mye annet jeg heller vil ha.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Fineste! :) Jeg skal til Hamar på onsdag, og da tror jeg nok Kremmerhuset får besøk. ;) (Fikk du tak i spilledåse forresten?)


Maling i dag - litt slurv på slutten (trodde malingen var for tykk, det var bare dysen som ikke var nok åpen), og det ble for tynt og rennende. Muligens enda et strøk i morgen. *blæh*