søndag, september 05, 2010

Litt kjøkkennytt til de små

Etter at jeg kjøpte Briokomfyren til guttene på Loppis, måtte vi selvfølgelig gå til anskaffelse av noen kokekar også. Jannike tipset meg om tilbud på kasserollesett på Tumleplassen , og jeg bestilte umiddelbart.


Kjempefine lekekasseroller som ser helt ekte ut. Lekekjøkkenet ble straks mer attraktivt når det ble utvidet med litt kjøkkenutstyr. Nå gjenstår det å få snekret sammen en liten kjøkkenbenk til å ha på siden og kanskje ei lita hylle over. I tillegg skal guttene ønske seg kopper, kar og filtmat fra IKEA til bursdag og jul så da satser vi på at det ordner seg, eller hva Bestefar i Drammen? Forresten Bestefar; serien heter DUKTIG og de ønsker seg frokostsett, fruktkurv, lekegrønnsaker, dessertsett, kaffe/teservise, tallerken/skål, glass, bestikk og kjøkkenredskaper...

Når jeg først skulle handle litt på nett kjøpte jeg like godt vinterdresser til guttene fra den fotte butikken Guttelus. Kjempeflott service og rask levering, og se bare her for noen fine dresser.


Både jeg, Sjøoffiseren og de to små er kjempefornøyde. Nikolai syntes dressen var "vælle tøff" og det i kombinasjon med at de egentlig ikke ville kle de av seg igjen tar jeg som et veldig godt tegn på at kjøpet var en suksess. Morsomt å ha vinterdresser som ikke alle barna i barnehagen har lik. Nå er vi i Tromsø og her skal vi være i to uker, men jeg håper å få tid til litt blogging mellom slagene!

5 kommentarer:

Havets Datter sa...

Kjempefine dresser!!
Minikjøkken er så gøy! Asora, og alle vennene hennes, elsker det ;) (og kanskje mest av alt mamman ;P)

Kos dere i tromsø!
Klem

Randi sa...

Artig å få litt innredning på "kjøkkenet" :-)
Flott den tina du hadde funne då, så får no Sjøoffiseren sei nett kva han vil... Kanskje den kan romme strikketøy og sånt...? Fin var den i alle fall!
Ellers nyter vi sol og flott være her for tida, så blir ikkje så masse tid forran PCen... Det får eg ta igjen når sola er vekke att.... :-D
Klems

-Kamilla- sa...

Så flott med noen "ekte" kjeler på kjøkkenet, gjør det straks litt mer gøy jah!! :0) Og flotte vinterdresser også!! Og du?? Den tina var bare nyyyydelig!! Kos deg videre, nå MÅ jeg hive meg rundt og male litt ;0)
*Klem*
-Kamilla-

Alhana sa...

For noen flotte dresser guttene har fått, skjønner godt at de ikke ville ta de av :)

Marianne sa...

Så herlig å se at guttene var fornøyde med dressene! Syns de ble noen skikkelige tøffinger:)