torsdag, september 02, 2010

Nabovenninnegave nummer to

Tidligere har jeg skrevet at jeg fikk gaver fra begge nabovenninnene mine etter å ha sett etter husene deres mens de var på ferie i sommer. I det forrige innlegget ble bare den ene gaven med, men nå kommer det omsider bilde av gave nummer to. Denne gaven er fra selveste IKEA og neida, jeg er ikke noe særlig misunnelig for at hun var opptil flere ganger på IKEA i løpet av ferien. Uansett, gave derfra er alltid gøy, og denne morsomme bildeholderen falt absolutt i smak hos meg. Det er lenge siden jeg fikk den opp på veggen, men jeg har ikke helt funnet ut hva som skal henge på den, så per nå er det en samling av litt diverse. Jeg tror at den muligens skal få være oppheng for diverse tegninger guttene lager fremover.


Bildeholderen som heter Fiskevik henger i trappeoppgangen og der synes jeg den passer fint. Tusen takk for kjempefin gave Isabelle!

Her hos oss har høsten slått inn for fullt, og det er regn og kaldt ute. Bladene på trærne i hagen har begynt å gulne og jeg innser at det er på tide med ny header på bloggen. Synes den med blomstrene er litt for sommerlig for årstiden. Håper å ha ny header på plass i morgen. Nå er det snart kvelden her hos oss. Håper alle får ei god natt!

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Så koselig gave! Kanskje den kunne passe i vår trapp også, hmmm må komme meg på Ikea.

Guttemamma sa...

Den var både smart og fin!!
God helg og takk for god bedring hilsen!!
klem♥