torsdag, juli 08, 2010

Utfordring - Fine ting om meg

Vibeke med den fine bloggen Mammas Hus har utfordret meg til å si seks fine ting om meg selv. En utfordring jeg egentlig var fornøyd med at ingen hadde sendt videre til meg... Likevel; får man en utfordring må man bare sette seg ned og ta den, så her kommer det noen fine ting om meg:

Jeg startet med å spørre Godt Isolert-mannen om han kunne si noen fine ting om meg, og hans umiddelbare svar var at;
  1. Jeg er flink å vaske (!!!) Jeg skjønner at det ikke er så veldig mye hjelp å hente så jeg prøver selv...
  2. Jeg er en god mamma for Benjamin og Nikolai
  3. Jeg er effektiv når jeg setter i gang med noe
  4. Jeg er "livat" (mannen slår til igjen)
  5. Jeg er (ganske) snill og bryr meg om familie og venner
  6. Jeg er flink til å bake. Det synes jeg i alle fall selv! ;)
(Konklusjonen av dette er at det eneste fine mannen har å si om meg er at jeg er flink til å vaske og at jeg er "livat"... Vet ikke helt hva jeg skal si om akkurat det...)

Del to av utfordringen er å legge ved et bilde av seg selv som man er fornøyd med. Hurra!


Da graver jeg i bildemappene mine og finner fram dette bildet. Det er fra februar 2008 da jeg enda hadde langt hår (ja, jeg savner det og jeg sparer nå) og før vi ble skrevet ut fra sykehuset. På bildet ser dere også en liten Benjamin som enda får mat fra sonde. Vi hadde mange mange koselige sykehus-stunder, til tross for et langvarig sykehusopphold på hele 87 dager. Vi har så utrolig mye å takke legene og sykepleierne for, og jeg har ingen negative tanker når jeg tenker tilbake på sykehusoppholdet, bare takknemlighet og glede. 

Jeg sender utfordringen videre til Karina med bloggen Havets Datter og Kathrine med bloggen Tryllehuset.

6 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg bilde og kjekt å lese om deg☺
Min kjære kom ikkje med dei mest romastiske beskrivelsane av meg heller då eg tok denne utfordringa...☺

Var nok tøffe tider med ein sjuk liten gut.. Bra at opplevelsen av det heile var god!!

Klem M♥

Havets Datter sa...

huff.. hadde håpet ingen skulle sende denne til meg ;)
Har fått den for mange dager siden, så nå må jeg skjerpe meg å rote sammen noe skryt om meg selv :P
Må be mannen om hjel i morra!!

MissMette sa...

Så fint bilde, og kjekt å lese litt om deg :) ser ut som vi har noen felles likheter her - foruten at jeg ikke har barn! Ønsker deg en flott fredag, og helg som kommer, Sommerklem fra Mette

Roka Design sa...

Heisann:)

For en herlig liten gutt:):)!
Ha en super fin sommer:)
La meg til som følger jeg:)
Klem fra Kari:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hahaha! Jeg var også glad for å ikke ha fått den. ;P

Mannen min sa jeg var snill, var flink til å lage mat og hadde fin rumpe....... ;)

Fine innlegg fra deg om dagen ♥

salige lavendel sa...

Koselig å lese om personen bak bloggen og det var et søtt bilde =)