søndag, juli 25, 2010

Puffen er ferdig

Nå er puffen ferdig malt og den er kommet på plass i yttergangen. Jeg synes den ble kjempefin og det håper jeg at mannen i huset også synes.



Her kan dere se hvordan den var da den ble med meg hjem fra Loppis. Etter det har den fått seg en grundig vask, nytt trekk, grunning og et par strøk med maling, og jeg synes resultatet ble bra!


Nå har den fått plass i yttergangen (og ja, dere som ser ekstra nøye, vi mangler noen gulvfliser i yttergangen - TTT). Yttergangen vår er ikke særlig stor, og når det i tillegg er tre dører her og en vegg med skyvedørsgarderobe er det ikke store plassen igjen. Puffen står ved den eneste ledige veggplassen, i tillegg til den på bildet under.


Skoskapet fra Skeidar som jeg MÅTTE ha, men som fremdeles ikke har fått huse noen sko. Støvlene er julegave fra mannen i huset og jeg elsker de. Jeg klaget over at vinteren var så kald at de stort sett ikke ble brukt. Til gjengjeld har sommeren vært over gjennomsnittet våt, men jeg har trosset værguder og gått i småsko likevel. Til høsten skal jeg gå rundt i de fine grå støvlene mine uansett vær - jeg lover!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Nyce work!
Regards and kisses:)

No.15 sa...

Så fin! Stilig putetrekk, det passet jo ypperlig i gangen.

At du ikke har brukt støvlene i sommer regner (regner, haha) jeg med er stahet fra din side, for muligheter har det vel vært nok av ;))

Ha en fin sommerkveld, barbent, i småsko eller i støvler kanskje. ;)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefint!! :)))) Tomt skoskap sier du? Vårt er halvfullt, og jeg har mengder av sko overalt. Ommøblerer nå, og rydder, så nå skal det fikses. ;)

Ella sa...

Hei!
Syns puffen din ble kjempefin jeg :) Tipper mannen i huset ble like fornøyd :)
Ha en fin kveld!
Klem klem

Hasigamas mamma sa...

God kveld i stua (gangen...)!
Puffen ble kjempefin og passet perfekt! Tomt skoskap... wow, mitt (jeg har et stort klesskap som skoskap) rommer ikke mindre enn noen og sytti skopar (far i huset har aller nådigst fått de nederste hyllene.. he he...)!
Viktig å ha noe å gjøre i heimen til enhver tid... kan jo ikke kjede oss heller, ikke sant!? Hi hi...
Ha ei kjempefin uke!

Klem fra
Lise

Vanilje sa...

Den ble kjempetøff! :)

Anonym sa...

Den ble kjempe fin! Kjekt med litt ekstra oppbevaringsplass.
Klem IGi

-Kamilla- sa...

Så fin puffen ble!! Vi gleder oss også til å se hvordan kjøkkenet blir, har jo erfart at det ikke bestandig blir som det er tenkt ;0) Regner med vi hiver oss rundt og begynner sånn smått i dag :0) Kos deg videre!! *Klem*
-Kamilla-

Randi sa...

Vart kjempeflott no då. Fargane passa jo så godt inn der i gangen.
Her har eg utfordra skoskapet til det yttarste. Utruleg kor mange par man får oppi om man berre er litt kreativ... ;-)
Og no er ferien over og eg tilbake på jobb. Kjedeleg...skulle gjerne hatt nokre fridaga til no når det er sol.... Men,men, får vera flink å utnytta etttermiddagen i staden då...
Ha ein fine mandag vidare.
Klems

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

Så kjempeflott den ble!!! Passet godt der , og gud så lekkert skap med tekst på veggen osv....passet så godt sammen med støvlene hehe...kjempeflott ♥

Du er jammen flink og kreativ!!!

Ha en herlig uke videre ♥

Unknown sa...

Så flott den ble!! Virkelig forvandling;)
Nå skal jeg fortelle deg noe jeg sikkert ikke burde......; jeg hadde et slikt skoskap inntil i vinter, jeg visste ikke hva eller hvor jeg skulle gjøre av/med det så jeg kastet det..................*skamme seg*
Jeg ønsker meg støvler, syns liksom jeg trenger det hele tida (wonder why?!)hihi;)

Får ikke bestemt meg for atolene enda, må nok bruke ferien på det;) Men det er nok ca 70/30 % for hvitt nå;)

Unknown sa...

Jupp, kastet...*gremmes*

Jeg går på ferie til helgen, reiser til Lillehammer på fredagkveld og blir en ukes tid:) Vi skal kjøre bil (har overtalt mannen til å ta med skiboksen) skal jo tross alt på IKEA!!! Tjoho!

Randi sa...

Hei... Har ei lita (?) utfordring til deg på bloggen min. Ta den om du vil.... :-)
Klems