torsdag, juli 01, 2010

Gult er IKKE kult

I går kveld var jeg så fornøyd siden jeg var ferdig med det store maleprosjektet mitt; to senger, to kommoder og ett speil. Planen for i dag var å få tingene i hus og gjett om jeg hadde gledet meg til det. Litt "nye" ting til huset er alltid bra. I formiddag skulle jeg på kafé med ei venninne, og da jeg skulle gå ut til bilen var det et trist syn som møtte meg. Møblene var blitt gule...
Gult kan jo være litt kult

Kanskje ikke riktig så gul som denne skjenken fra IKEA, men likevel gule. Etter å ha vært på en annen malebutikk i dag har jeg oppdaget at mannen på den første malebutikken har gitt meg feil grunning - enda jeg presiserte hva jeg skulle male! Irriterende? Ja, gjett om. Nå er et nytt strøk med grunning kommet på, og jeg håper det blir bra når jeg senere i dag har hatt på enda et strøk med maling. Kryss fingrene dere!

3 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

ÅNEI so kjedeleg :(
Påan igjen då-håpe det bli bra no!!

Ang den malesprøyta di..eg har lurt på å kjøpe meg slik..men korleis er det med reingjering? Er det tungvindt?
Verkar jo veldig kjapt og greitt å male med den då..

Klem M♥

Bringen Blomster sa...

å nei så irriterandes!! Håper det går bra nå da!
Den skjenken fra IKEA e fin!-men ikkje i gul ;)
synnøve

Havets Datter sa...

Wææææ.. da hadde jeg fått hysterisk annfall!!! Håper det går bedre nå!! Kan virkelig en grunning gjøre SÅ mye galt??