onsdag, juni 30, 2010

Hurra for min nye bestevenn

Tidligere har jeg skrevet at jeg ønsket meg malesprøyte. Den ble kjøpt, og nå er den endelig testet ut. Jeg har bare en ting å si; hipp hurra for min nye bestevenn! Sommeren kom til nord og jeg har benyttet anledninga til å minke litt på alle maleprosjektene mine.


Gleder meg til å få det i hus og se hvordan det blir! Jeg startet med grunning i går kveld, og har malt to strøk med maling i dag. Totalt har jeg brukt i underkant av tre timer. ALLE dere som maler om gamle møbler; løp og kjøp. Dette er genialt; lettvint, raskt og resultatet blir kjempefint.

6 kommentarer:

purglede sa...

WOW!! En sånn må jeg også ha!!!!!!!
Hvor får man kjøpt sånn? Pris?
NICE!!!

Havets Datter sa...

Genialt!! MÅ jo bare ha en slik jeg også ;) Nå som jeg har hørt mange skryte den opp i skyene ;) Gleder meg til å se hva du har malt. Skimter noen flotte senger ;)

the Folding chair sa...

Så utrolig effektiv du har vært!

Jeg fikk selv en slik til bursdagen, og gleder meg til å teste den. Må bare slipe ferdig prosjektet mitt først. Enklere sagt enn gjort, med skiftende vær og et lite barn rundt føttene ;) Gleder meg til å se bildene når alt er ferdig :)

Anonym sa...

*Misunnelig* - ønsker meg en slik jeg også!
Klem

HildeL sa...

Å, eg og vil ha ei slik sprøyte!
Kvar har du kjøpt ho og er ho dyr?
Fortsatt god måle-sommar! :-)

Marit ♥♥♥ sa...

Så bra da, at den virket godt når du først kjøpte den!! Hmm, frister, ja :)

Ha en god helg!!