fredag, juni 11, 2010

Litt hyllenytt

I går da jeg var innom Emmelines blogg så jeg at hun hadde kjøpt noen nydelige Babuskadukker. Jeg falt pladask for de søte dukkene så i dag fikk Kremmerhuset besøk av meg, og nå har jeg mine egne søte dukker i stua. Hipp hipp hurra!


I tillegg har enda et loppekupp funnet veien opp på hylla. Den søte skåla betalte jeg 10 kroner for, og etter en runde med sølvspray er den god som ny. I skåla ligger påskeeggene som jeg og guttene malte til påske, og som jeg ikke har pakket bort enda (men endelig fjernet fra vinduene).

I dag har vi hatt besøk av et vennepar fra Myre og vi har grillet og hatt det veldig koselig. De har en gutt som er litt yngre enn våre gutter, men de leker fint sammen og er veldig opptatt av hverandre. Veldig morsomt. I morgen skal vi til Lødingen på sjømatfestival. Jeg gleder meg!

4 kommentarer:

Den gode feen sa...

Hei på deg :) Så artig og kjekt at du har kjøpt deg dei fine babuskaene du også :) Bladhylla eg har på veggen er kjøpt på Ikea. Før hadde dei desse berre i metallfarga og svart, men nå også i kvitt :)

Ynskjer deg og dine ei flott helg, klem frå Linda

Anonym sa...

Så fine babuskaer,tok seg fint ut på en hylla. :)))

lillelise sa...

Flotte dukker som virkelig pynter opp på hylla di. Godt med litt fornyelser. Så søt del lille skåla var
Ha en fin fin helg

Ingvild sa...

Kjempefine babuskadukker...

Kose dere på sjømatfestival i dag.
klem,I