torsdag, juni 17, 2010

Bildet av guttene er kommet

Som jeg har skrevet tidligere har jeg bestilt mitt favorittbilde av guttene på lerret. I går da vi kom hjem fra Tromsø lå det hentelapp i posten, og da posthuset åpnet i dag tidlig var jeg på plass. Da jeg kom hjem ble bildet høytidelig plassert på bildelista, og bokstavene måtte flyttes ned på skjenken igjen. Her kan du se hvordan det så ut før bildet kom i hus.  



Hjertene kjøpte jeg i Tromsø. Har sett på de flere ganger på Kremmerhuset her på Sortland, men nå da jeg fant ut hvor jeg kunne ha de hengende, ble de med hjem. Engelen fikk jeg fra ei venninne til jul. Den er så skjønn og har fast plass på bildelista.

Dersom du enda ikke har meldt deg på min Giveaway kan du gjøre det ved å kommentere under dette innlegget.

8 kommentarer:

Bringen Blomster sa...

Kor fint det blei! Det e et nydelig bilde! :)
-synnøve-

Anonym sa...

Nydelig bilde av 2 skjønne barn. Kjempeflink til å stæsje er du. :)Klem.

Havets Datter sa...

Det ble kjempefint! vakkert bilde ;)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åååå so skjønt bilde♥
Skal framkalle bilde av prinsen og prinsessa på lerret og-finast på lerret☺

Klem M♥

Susanne sa...

så nydelig bilde av guttan. krysse no fingran for at værres veia krysses en vakker dag å æ får hilse på de skjønne små.
No e æ akkurat ferdig å grunne en pult og ei hylla så no e det kveill her i huse, ikke så ille vær ute no så krysse fingran for at vi får se sola i morra.
klæm

Anonym sa...

Det ble kjempe fint - nydelig bilde.
Klem Igi

Ingvild B sa...

Nydelig bilde!
Og kjempe fin blogg! :)

Guttemamma sa...

Ble knallfint!! God helg til deg g de skjønne guttene!!
klem♥