søndag, juni 27, 2010

Loppis

Siden godværet fortsatt lar vente på seg her i nord, dro jeg og de to små på loppemarked i dag. Loppemarkedet var åpent i går også, så jeg regnet med at jeg skulle komme tomhendt hjem, men den gang ei. Det var en del skatter igjen, og speilet og kommoden på bildet under, fikk være med meg hjem. Kommoden skal, mest sannsynlig, få opphold som benk på badet på loftet. Speilet har jeg foreløpig ingen plan med, men et speil har man jo alltids både plass (og bruk?) for. Og hvis noen lurte, ingen av delene skal forbli røde!


Bare et lite tips sånn helt på tampen; det er ikke verdens beste idé å dra på loppemaked alene med to 2-åringer, men hva gjør man ikke når loppelysten er stor og pappaen er på fisketur...

5 kommentarer:

Bringen Blomster sa...

Var og på loppemarked i går, og der var det mildt sagt mye dritt :) Ganske skuffa da jeg dro derfra ja. Fant et flott gammelt bord, med en lapp på hvor man skulle skrive ned bud. Etter en time var det bare jeg og to andre som hadde gitt bud, og jeg leda glatt :) Spurte da arrangøren hvor lenge det var meningen at jeg måtte vente før det hele skulle avsluttes. Fikk da beskjed at jeg bare skulle ta bordet (til 160 kr)men på tur til kassen blir vi stoppet av en som var på jobb der, hun ville og bli med på budrunden. Fikk en følelse av det var bare for å presse prisen opp, så da gikk jeg..uten bord... Ser ut som om du har vært heldigere:) Blir moro å se når du får det malt :)
-synnøve-

Ingvild sa...

Kan godt tenke meg at det ikke er helt ideelt å dra på loppemarked med to små troll - men du fant jo noe fint uansett da!
Tusen takk for kommentar hos meg, kjempekoselig!

Ha en fin dag, håper været bedrer seg!
Klem,I

Unknown sa...

Aiii, kupp!! Tenker dette blir lekkert med litt hvitmaling og nye knotter(?)
Tror jammen ikke jeg hadde klart å finne noe som helst med to små sammen med meg, så jeg er IMPONERT!! Men som du sier, hva gjør man ikke får en god loppe;))

Drømmeskyen sa...

Gratulerer med flott funn! Kommer til å bli kjempefint når det blir pusset opp:)

Klem fra Hilde

No.15 sa...

Hei Sortland, Bodø calling i regnværet! :) Fin blogg, la deg til i lista mi.

Loppis med to 2-åringer? Hjelpes! Og allikevel kom du hjem med loppisfunn. Ikke dårlig :)

Fortsatt fin søndag.

Klæm