tirsdag, juni 01, 2010

Dagen i dag

Katrine med den nydelige bloggen Katrines Interiør har en utfordring på bloggen sin i dag som jeg slenger meg med på. Utfordringer er morsomme så her er litt om min dag.

Morgenens nedtur:
Jeg måtte stå tidlig opp og dra på jobb, mens pappaen og guttene sov videre. Bare bittelitt misunnelig ja!

Utenfor mitt vindu:
I dag har været vært veldig variert; i dag tidlig var det lett regn, midt på dagen sluddet det (!!!) og nå er det sol og blå himmel.

På mitt fjernsyn i går:
NCIS

Om litt vil jeg høre på:
Fortellerstemmer på Frustrerte Fruer. *gleder meg*

Jeg har på meg:
Tights, singlet og ei lang skjorte.

I dag skal jeg:
Male enda et strøk på mitt siste maleprosjekt, se Frustrerte Fruer og Privat Praksis. Ja, og henge opp de klærne som sikkert straks er ferdige og tømme oppvaskmaskinen. 

Men jeg vil heller:
Jeg vil jo gjerne se de to tv-programmene, men å henge opp de klærne og tømme oppvaskmaskinen kunne jeg godt vært foruten.

I vinduskarmen min står:
I den nærmeste står det to lysestaker fra Perfect Home, ei lampe fra IKEA og to blomster.

I helgen skal jeg:
På fredag skal jeg ut med jobben, lørdag og søndag er foreløpig ikke "booket".

Morgenens lykke:
Til tross for lite lyst til å forlate senga var det deilig å stelle seg på et rent og pent bad!

Dette bildet har dere aldri sett:


Bildet er tatt lillejulaften 2007. Benjamin og Nikolai er atten dager gamle, det er enda ti uker til de skulle vært født og de er et sted mellom 1.000 og 1.500 gram. Mammen er litt sliten, men veldig, veldig glad!

Jeg sender utfordringen videre til de som ønsker det! Ha en superflott kveld.

8 kommentarer:

Vibeke sa...

For et flott bilde med masse stemning! Også må jeg si at jeg har dyp dyp dyp respekt for tvillingforeldre!! Intet mindre enn imponerende... Ha flotte sommerdager fremover :)

Randi sa...

Artig utfordring. Herleg bilete av ei sliten men lykkelig mamma...
Stilige lopper du hadde funne deg i forrige innlegg!
Ha ein vakker kveld vidare.
Klems

Ingvild sa...

Morsom utfordring. Herlig bilde av en sliten men vakker mamma!

Håper du har det bra og at du har kost deg med fruene!
Klem,I

KATRINES INTERIØR sa...

Så artig at du tok utfordringen :) Et nydelig og rørende bilde, veldig spesiell historie! Godt at alt er bra med dere alle i dag. Nå er det kveld her, natta :)

Runa sa...

Sia du ikkje e booka lørdag og søndag kan du jo kom på besøk tel oss i Lødingen! :)

Drømmeskyen sa...

Hei! Så morsomt å se sortlandværinger i bloggverden:) Fin blogg har du:)

Hilsen Hilde

Fru Andersen sa...

Så søte de små var, tenker de er myyye større nå ja;-)
Morsomt med slike utfordringer, blir litt bedre kjent liksom!

Ha en fin dag videre!

Unknown sa...

For en artig utfordring:)
Og for et flott bilde av deg og tvillingene, herlig ♥
Takk for kommentaren inne hos meg, er ikke bare ute mannen min lager stilleben, han lager de rett som det er inne og, gjerne med en stabel av klær:)

Ha en flott dag!

Klem Line