lørdag, juni 12, 2010

Noen endringer i gangen - igjen

Etter ommøbleringen i gangen syntes jeg ikke at lysestakene på veggen bak gyngestolen passet inn. Jeg hadde egentlig tenkt å spraylakke de hvite, men da vi var på Sjømatfestivalen i dag var det en bod med Perfect Home varer, og da ble planene om spraylakking lagt på hylla.


Jeg klarte bare ikke å gå fra denne nydelige ramma, og da jeg hadde fått den opp på veggen i kveld angret jeg absolutt ikke på kjøpet. Som dere ser har jeg bare fått et bilde inn i ramma foreløpig, men det skal bli flere. Håper alle sammen har hatt en flott lørdag!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefin ramme.:)Så nyyydelige tvillinger. Hvor gamle er de nå? :)Klems.

Susanne sa...

kjempefin ramme. må vel ta meg en titt i perfect home katalogen på nette vess æ finn den.... ha en kjempefin helg:) her kose æ mæ foran datan i kveill, gubben fikse utdrikningslag te en kompis...deilig med litt stillheit og alenetid. ladde opp til husrydding i morra:)

Christina Mari sa...

Nyydelig ramme! En slik kunne jeg også tenke meg.
Ha en vidre fin kveld.
Klem fra Christina

Anonym sa...

Kjempe fin ramme! Forstår godt at du maåtte kjøpe den.
Klem Igi

Bringen Blomster sa...

Oi den var fin! :) Skjønner godt du er fornøyd ja! Fortsatt god helg :)
-synnøve-

Havets Datter sa...

NICE... den rammen er faktisk under bestilling her huset ;)
Nå er jeg akkurat kommet hjem fra konsert med Unit FIve...tragisk!! :( Et godt tegn er at jeg enada føler meg VELDIG ung.... hoho ;)

Susanne sa...

god tur nordover. så gir du bærre et pip på facebook eller på 98898891 vess det blir tid til en husøytur:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefin ramme! :)))

Liten oppmerksomhet til deg på bloggen min ♥

Fru Andersen sa...

Kjempefin ramme, kjekt med slike som det er plass til flere bilder i!

Fiiin søndag videre;-)