onsdag, juni 23, 2010

Litt orden (og litt uorden) på kjøleskapet + jubileum

Vi har side-by-side kjøleskap, og toppen er som en slags magnet for ting og tang som ikke har noe annet hjem, og der er det til en hver tid en haug med rot. Jeg har sett meg lei på det, men har ikke helt funnet ut hva vi skal gjøre for å få det til å se ryddigere ut. En løsning er jo selvfølgelig og fjerne alt som ligger der og finne nye hjem til det, men det har vist seg veldig vanskelig... Etter kun kort tid er det en ny haug på kjøleskapet, men nå er det slutt... (håper jeg). Som jeg har skrevet tidligere vant jeg et Universal Presentkort da jeg svarte på en spørreundersøkelse i Kamille. Kortet kunne blant annet brukes på Skeidar, og i dag var det tid for handel. Litt fordi jeg  var skikkelig lei av alt rotet på kjøleskapet, men mest fordi jeg var lei meg for at Nikolai ble syk i natt og det derfor ikke ble noen sykehustur i dag. Han hadde oppkast og feber i natt, men i formiddag var han i god form så derfor tok vi oss en liten handletur.  


To hvite kurver ble kjøpt og det ser straks ryddigere ut på kjøleskapet. På den andre siden av kjøleskapet har vi det som jeg liker å kalle for koselig rot; kort, takkekort, innbydelser osv. Jeg har tenkt litt på å snekre sammen ei hylle for å ha sette foran her, men foreløpig har det ikke blitt noe av, så frem til det eventuelt skjer koser vi oss med rotet her.


I dag er det 1 år siden jeg publiserte det første innlegget på bloggen! Synes nettopp jeg startet å blogge, men så har det faktisk gått et helt år. Hurra for bloggebursdag og mange koselige "bekjentskaper" det siste året. Minner samtidig om min Giveaway som du kan melde deg på her!

9 kommentarer:

♥HverdagsHjerter sa...

Gjør godt med noe nytt, og så herlig å få ryddet i rotet. Innlegget ditt minnte meg på at jeg må rydde inne i kjøleskapet...Ha en fin dag:-))

Lotta sa...

Hei hei min venn! Her var det mange flotte innlegg... Er en elendig blogger for tiden..men prøver å poste et inlegg innimellom da:)

Ostemuffinsene fant jeg hos herlige Ralfefarfar i fjor sommer. De er superenkle og gode:) Her er link:

http://ralfefarfarsparadis.blogspot.com/2009/07/superenkle-ostemuffins.html

Ønsker deg en fin St. Hans:) Stor klem fra meg, Lotta:)

Oss på Tverråmoen sa...

Kjenner til slike hauger med rot som ikke har noe hjem! Man bli liksom aldri kvitt dem.. Håper det hjelper med kurvene :)
Ha en fin St.Hans :)

Randi sa...

Meget kjent problem det der. Havner alltid diverse rot på toppen av kjøleskapet her også. Umogleg å unngå... Kanskje nokre kurvar på toppen kunne løyst problemet her også... Hmm...noko å tenka på...
Gratulerer med 1 års dag ;-)
Og ha ein flott St.Hans vidare.
Klems

Bringen Blomster sa...

Gratulerer så masse med 1 års dagen :) Er sannelig en fin og koselig hobby dette! :)
-synnøve-

Guttemamma sa...

Hei du og takk for trøst...gråt da jeg skrev innlegget også..hjelp.
Så lekkert kjøleskap du har, blir også gal av rot overalt, skal faktisk vaske ned kjøkkenet i dag...guttene er på fortballskole,så jeg skal være effektov. Jeg tror bestemt jeg har litt mer av olebrum stoffet, skal sy til deg jeg. Tar litt tid,mange bestillinger om dagen.
Igjen,takk og god bedring til lillegutten din!!
klem♥

HusmorDronninga sa...

Gratulerer med 1 årsdag på bloggen! Og takk fir hyggelig kommentar hos meg :)
Foreløbig har jeg bare limt tapeten på med tapetklister.. and thats it.. men jeg må nok se det litt an etterhvert, hvor mye slitasje det blir, og om det holder...

Hilsen fra
Kjersti

-Kamilla- sa...

Gratulere så masse med 1 års dagen på bloggen din :0) Alltid trivelig å stikke innom her hos deg :0) God sommer! *Klem*
-Kamilla-

Anonym sa...

Gratulerer med 1-årsdagen!
Håpa du kommer førbi her snart:-)

klem