mandag, juni 21, 2010

Oppbevaring til badelekene

Jeg har lenge irritert meg over badelekene som ligger og slenger i badekaret mellom hver gang guttene bader. Da vi var i Tromsø var jeg innom Åhléns og der fant jeg denne flotte kurven. Den er ikke laget av vanlig "kurvmateriale" (vet ikke hva det kalles...), men av noe plastaktig så den tåler vann og fukt godt. Det at den er turkis var jo også perfekt for mitt turkise bad.



Det ble så mye bedre nå når lekene fikk en fast plass. I tillegg er det mye enklere å vaske badekaret når man bare kan fjerne kurven og ikke må fjerne en million leker først.

9 kommentarer:

Marit ♥♥♥ sa...

Så fin den var! Genialt å ha et sted å gjøre av dem :)

Anonym sa...

Så smart. :))Klems.

Susanne sa...

den va kjempestilig, du veit ikke om dæm hadde fleire farga? vi har ei bøtta som sikkert egentlig e ei søppelbøtta i limegrønn...men no e æ klar for litt annen farge. og noe som ikke e så tett i bunn slik at vanne kan renne ut for ikke bestandig lekene er tørre når de blir lagt på plass... klæm

Fargeheimen sa...

Smart med egen oppbevaring til badeleker, så ser badet med eit litt ryddigare ut.

Ha ein fin mandagskveld. :)

Hege sa...

Hei på deg! :) Godt å være tilbake i blogglandia også, og ekstra hyggelig når man finner koselige kommentarer :)

Smart kurv! Jeg har litt angst for rot, så jeg elsker alle typer oppbevaringsløsninger ;p

Har forresten slengt meg på give awayen :) Elsker sånt!

Klem

Bringen Blomster sa...

den va lur, e treng nokka sånn for å ha i dursjen. Merkelig nok får ikkje alle flasken mine plass på ei hylla ;)
-synnøve-

Vibeke / Mammas Hus sa...

Åh! Sånn vil jeg også ha!!!!!

Godt vi kan tipse hverandre - løp og kjøp; trær er moro!

Unknown sa...

Den var jo skreddersydd for badet ditt;)) Stilig og kjekk sak!

Flott servise du samler på:)

Ingvild B sa...

Kjempe stilig!
Å et så nydelig bad!
Likte så godt det lille vinduet ved badekaret der :)