fredag, juni 11, 2010

Ommøblering - en test

Etter at gyngestolen kom i hus, har det store spørsmålet vært hvor den skulle plasseres. Etter mye frem og tilbake, bestemte jeg meg for at gangen kanskje kunne være riktig sted. For at det skulle kunne gjennomføres måtte kommoden flyttes på, så i ettermiddag måtte Godt Isoleret-mannen til pers. Dere tenker kanskje at jeg kunne flyttet den alene, men kommoden er full (og da mener jeg full) av julegaver (jada, jeg vet jeg er tidlig ute). Godt Isolert-mannen sin kommentar var om jeg hadde kjøpt bly til alle til jul i år... Og neida, det har jeg nok ikke!


Kommoden står nå under trappa. Trappa er forresten fremdeles uten gelender, og den er fremdeles umalt på selve trinnene og på opptrinnene. Snaaaaart skal det males... Hvor lenge har jeg ikke utsatt den malingen???


Som jeg har skrevet før er kommoden gammel og den fulgte med huset. Vi har pusset og malt den og gitt den nye knotter, og nå er den en av mine favorittmøbler. I tillegg rommer den utrolig mye og det er jo ikke noe minus.


Gyngestolen har fått den gamle plassen til kommoden, men jeg er ikke helt overbevist om at dette er en varig løsning. Jeg skal prøve det noen dager og se hvordan det kjennes.


Siden jeg foreløpig ikke har noe stor hvitt skinn plasserte jeg ei hvit pute i stolen. På gulvet ved siden av stolen står bambuslykta fra Perfect Home. Det finnes også en større utgave av denne lykta og den står også på ønskelista mi. Her skal husvasken fullføres slik at huset er helgeklart i morgen slik at vi bare kan kose oss da.  

1 kommentar:

Fru Andersen sa...

Synes dette ble fint jeg! Ser jo ut om om du har en veldig stor og flott gang, så deilig!

Julegaver ja...ehh..der ligger jeg litt etter altså...Men får trøste meg med at jeg sikkert kommer i mål før den 24. desember;-)

Ha en fiiin helg! Skal i gang med vasken jeg også, herlig med fredag og reint hus!