søndag, juni 13, 2010

Koselig Award

Jeg har fått en koselig award fra Vibeke med den flotte bloggen Mammas Hus. Det setter jeg veldig stor pris på. Det er alltid hyggelig når noen liker bloggen min, og ekstra hyggelig er det jo med en award! 

 

Med denne awarden skal jeg fortelle 7 ting om meg selv, så da er det vel bare å sette i gang:
  • Jeg er mamma til tvillingguttene Benjamin og Nikolai, som jeg selvfølgelig synes er verdens søteste.
  • Jeg er utdannet Fiskerikandidat/Master in Fishery Science ved Norges Fiskerihøgskole i Tromsø. 
  • Da jeg var ferdig utdannet jobbet jeg 1 år i kafeen på ferga som går mellom Bodø-Moskenes-Værøy og Røst før jeg begynte å søke etter relevant jobb...
  • Jeg er veldig glad i is, og når jeg sier veldig glad i så mener jeg virkelig kjempesuperfantastisk glad i. 
  • Dette er litt pinlig, men jeg ønsker meg veldig Super Mario Galaxy 2...
  • Jeg er et skikkelig B-menneske og har heldigvis fått to små som også synes det er deilig å strekke morgenen litt.
  • Jeg blir ganske irritert når Godt Isolert-mannen ikke er like ivrig som meg når det gjelder interiør, oppussing, ommøblering og sånne ting, men den ene gangen han ommøblerte uten at jeg var hjemme ble jeg skikkelig (som i SKIKKELIG) irritert. Forstå det den som kan!
Videre skal jeg sende denne awarden videre til 7 andre bloggere: 

Benedicte med bloggen Bdicte 
Monica med bloggen Tyrifryd
Hilde med bloggen Drømmeskyen
Randi med bloggen Mitt eige solsystem
Ingvild med bloggen Drømmer på landet
Igi med bloggen Igis verden
Susanne med bloggen Min lille verden

Håper alle har hatt ei kjempeflott helg! Vi er kommet oss til Tromsø og her skal vi være til onsdag eller torsdag. Håper å rekke litt blogging innimellom, men dersom det ikke blir tid til det er jeg tilbake senest fredag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Takk,takk!
Klem Igi (som også ville blitt sur hvis Igimannen hadde ommøblert...)

Drømmeskyen sa...

Tusen takk for koselig og morsom award!:)

Klem fra Hilde

Randi sa...

Takk! Så koseleg at du ville dela denne med meg!
Er vel ikkje flaut å ønska seg Super Mario vel... Viktig å bevara barne i seg... ;-)
Ha eit fint opphold i Tromsø.
Klems

Unknown sa...

Ååååh, tusen takk vennen <3

Så koselig at du deler den med meg:))