søndag, juni 27, 2010

16 uker til 30

I dag er det 16 uker igjen til 30 årsdagen min og det er på tide med et nytt ønske. Jeg ønsker meg veldig Skimmer-lysestakene fra IKEA. Synes de er så utrolig flotte, så de skal få være ukas ønske.





Nok en gang; IKEA burde vært myyyyyyyye nærmere. De har så mye fint som jeg ønsker meg. Nå som jeg skal ordne enda et barnerom (nei, jeg er ikke gravid, men guttene skal få hvert sitt) har jeg tilogmed en del ting jeg MÅ ha der. Håper Godt Isolert-mannen synes en ferietur til Haparanda høres forlokkende ut!

6 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefin☺
Eg har ein slik☺

Kanskje eg og skal begynne og tenke gjennom ka eg ønske meg til den o store 30 års dagen.. Er 11 veker igjen for min del :S
So slepp eg komme på nåke i farten når folk spør☺

Klem M♥

Camilla sa...

Hei hei.

Jeg fant bloggen din inne hos en annen, så jeg måtte innom og titte litt. En kjempe flott blogg du har. Jeg legger meg til som følger, for her kommer jeg gjerne igjen.

Sommerklem fra Camilla.

Randi sa...

Flotte dei lysestakane der. Vi har heldigvis Ikea her, veldig greit... :-) Likte den kommoden du hadde funne på lobbemarked. Gjorde ikkje rekning med at dei skulle forbli raude nei... ;-) Spanande å sjå kva du finn på med dei.
Håper du får ein super sumar vidare du også. Blir nok litt stille herifrå i tida framover, men klarer nok sikkert ikkje halda meg heilt vekke heile ferien... ;-)
Klems

Vanilje sa...

IKEA er digg :) Bare synd Happis er et stykke unna. Jeg skal også ha meg en tur dit ;) Fine lysestaker :)

Marianne sa...

Disse er så fine. Gav de til svigerinnen min til jul og hun ble hoppenes glad:)

Ikea er genialt!

Veronika sa...

hehe,
ser ikkje før mæ at det e veldig stor sannsynlighet for at han syns det høres forlokkende ut...Men du kan jo håpe;-)