mandag, juni 28, 2010

Bokhylle

I august i fjor skrev jeg et innlegg om at vi skulle få laget bokhylle på loftstua, og at en snekker var satt på saken. Det varte og det rakk, men ingen bokhylle ble levert i Godt Isolert-huset. Jeg bør vel nevne at snekkeren har vært syk så at det ikke ble bokhylle skyldes ikke latskap eller falske lovnader.


Her ser dere "tarmen" der bokhylla skal være. Vi har hatt det slik i tre år og nå er jeg lei. I tillegg er det ikke en ideell løsning å ha et stup rett ned trappa når man har to små i huset. Er det rart loftstua er lite brukt? I går tegnet jeg en lettvint-variant til bokhylle her, målte opp og fant ut hvor mye materialer vi trenger. Lurer dere på hvor Godt Isolert-mannen er i skrivende stund? Joda, han er sendt på hobbyplatehandel og jeg klør i fingrene etter å sette i gang, Hvis alt går etter planen kan jeg vise litt fremgang i hylleprosjektet i kveld. Ønsk meg lykke til!

4 kommentarer:

Ingvild sa...

Så ut som en knallbra løsning å sette opp en bokhylle der! Lykke til med prosjektet ditt! Spent på resultatet!
Klem,I

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Spennande!!
Gleda meg til å sjå!

Klem M <3

Anonym sa...

Smart med bokhylle der. Lykke til med prosjektet,gleder meg til å se. :)Klem.

Vivian sa...

Hei!
Det så ut som et lurt sted å ha bokhylle!!
TUSEN takk for kjempehyggelig kommentar hos meg! Snille du! Og så hyggelig at du vil følge bloggen min!
Jeg har lest litt rundt hos deg, og det var en flott blogg du har. Likte godt dine ønsker uke for uke:)
Og nå skal jeg skrive en kommetar i giveaway-innlegget ditt, for det vil gjerne være med på:)
Ha en fin kveld. Klem Vivian