fredag, august 28, 2009

Bokhylle

Helt siden vi flyttet inn, for over to år siden, har planen vært å få laget ei bokhylle på loftstua. Vi har en liten "tarm" der som er helt ubrukelig til noe annet. Vi tenkte på å flytte badveggen slik at den lille delen her ble en del av badet, men så var det en bærevegg så det gikk ikke. Derfor var det et glupt hode (en kamerat av meg faktisk) som foreslo å bygge bokhylle der. En fantastisk idé siden det var massevis av gamle bøker i huset her som vi (jeg) ikke hadde samvittighet til å kvitte oss (meg) med.


Nå er en snekker satt på saken, og jeg gleder meg veldig til å få bokhylle her for jeg tror det kommer til å bli veldig bra. Alle de gamle bøkene som ligger nedpakket i esker på gjesterommet skal få stå på utstilling her. Jeg er spent på om alle bøkene får plass her. Hvis ikke har jeg planer om noen Billy-hyller i stua etterhvert.

Ønsker dere alle ei flott helg!

1 kommentar:

Guttemamma sa...

Det kommer til å bli kjempefint og veldig lurt å utnytte den plassen!! God helg!!
klem